Re: Tradycyjna rodzina

1. Data: 2013-05-13 21:48:00

Temat: Re: Tradycyjna rodzina
Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-12 09:21, Trybun pisze:

> Myślisz że kobiety już sa na tyle silne że mogą coś zacząć narzucać
> facetom? Że faceci mogą to jest oczywiste, ale chyba jeszcze nie te
> czasy żeby to kobiety mogły rozdawać karty.

Kobiety od zarania dziejów rozdają karty w grze o władzę handlując
seksem aż do obrzydzenia. Uprawiają w swoich domach prostytucję
małżeńską i dlatego w pewnym momencie (np.po narodzinach dziecka)
odstawiają mężów od seksu tłumacząc ten fakt na wiele różnych sposobów
tylko nie tym, że czują sie wrednie uprawiając prostytucję w ich
przekonaniu (odczuciu). Handlują seksem po to by zapewnic sobie i
potomstwu zabezpieczenie materialne gdyz nie ufaja mężom. I tak jest od
zarania dziejów, o czym same kobiety mówią. Trzeba wyjaśnić DLACZEGO tak
właśnie sie czują i dlaczego ciągnie sie to od pierwszych ludzi a może
jeszcze wcześniej. Bo to jest Przyczyna dla której kobiety manipulują
mężczyznami, by nie uprawiać seksu z tymi, którzy w mniemaniu kobiet,
wykorzystują je. Dlaczego tak działają.Dlaczego nie ufają mężczyznom i
jak to zmienić ... ?
Przy okazji ograniczając współżycie z mężem kobieta manipuluje tak, by
to on czułsię winien tej sytuacji, manipuluje jego poczuciem winy.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

2. Data: 2013-05-13 22:08:00

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-13 21:51, ZOŁZA pisze:

> to taki żal z autopsji czy jak?

A może tak na temat, bez uników, co?

3. Data: 2013-05-16 21:02:28

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przy okazji ograniczając współżycie z mężem kobieta manipuluje tak, by
> to on czułsię winien tej sytuacji, manipuluje jego poczuciem winy.

E tam, sporadyczne, pojedyncze przypadki. I to tylko w przypadkach gdy
chłop okazuje się być godny noszenia spódnicy.
Nie, zdecydowanie nie postrzegam Ich tak jak Ty..

Re: Władza absolutnie absolutna
Re: Koniec ewolucji.
Re: Umysł wyzwolony czyli perpetuum mobile.
Tradycyjna prostytucja
Hot mama