Re: Koniec ewolucji.

1. Data: 2013-04-17 20:35:06

Temat: Re: Koniec ewolucji.
Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-17 19:58, iusr pisze:

> ok, to moze inaczej: 90 pierwiaskow wystepuje w przyrodzie, znanych
> jest ponad 100. czyli natura dala nam tylko 90, my stworzylismy jeszcze
> kilkadziesiat. stworzylismy wiecej niz mielismy.
> czy to bardziej do ciebie przemawia niz przyklad pieniedzy?

>>> ewolucji. wtedy tak, przescigniemy wlasna wyobraznie i hipotetyczny byt

> dane w bazie danych sa uporzadkowane bardziej niz w naszym mozgu.
> stworzylismy cos bardziej uporzadkowanego niz my sami.
>
> a co z craigiem venterem?
> to dopiero poczatek badan, ale pewnie kiedys da sie stworzyc organizm
> bardziej skomplikowany niz my, bo niby czemu nie? a ten organizm bedzie
> ewoluowal. pytanie - ktory szybciej? nasz, czy przez nas stworzony.

A dlaczego musi to być coś sztucznego, wytworzonego przez nas ?
Dlaczego musimy sobie udowadniać, że jesteśmy lepsi od naszych Stwórców
czyli naszych Rodziców ? Czyż przez całe nasze dorosłe życie nie staramy
się udowodnić im oraz samym sobie, że jesteśmy lepsi od nich.

> teoretycznie racja. czesto gorzej to w praktyce rodzicom wychodzi. ale
> trudno tu powiedziec, ze nie kochaja swoich dzieci. raczej nie kochaja
> ich madrze.

Rodzice nieświadomie ponizają swoje dzieci i nie zdają sobie z tego
sprawy, gdyż tak zostali wychowani przez swoich rodziców. Najprostszą a
zarazem najtrudniej uchwytną formą poniżania jest ZAKAZ. Zakaz
doświadczania z rodzicem wszystkiego co związane z podtrzymaniem gatunku.

> a co do milosci - jasne, ze trzeba sie jej uczyc, bez wzgledu na to czy
> i jaka rodzine mamy. po prostu niektorym jest latwiej.

Najłatwiej uczyć się przez doświadczenie. Albo przez emocje. Ale nie te
uzależniające lecz te uwalniające dziecko od zależności od rodzica.
DOŚWIADCZENIE - to się liczy i nie trzeba opasłych tomów, w których
opisuje się różnorodne techniki. Doświadczenie nic nie kosztuje poza
Miłością i otwartością. Otworzyc się na dziecko a dziecko podpowie czego
oczekuje.

--
Władek Tarnawski
LeoTar