Tradycyjna prostytucja

1. Data: 2013-04-16 05:48:37

Temat: Tradycyjna prostytucja
Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiele pokoleń kobiet prostytuowało się w celu zabezpieczenia swego
potomstwa przy boku nieświadomych mężczyzn. Tak postępowały same i tak
uczyły postępować swoje córki. Wszystko dla dobra dziecka i tak by
mężczyzna się nie domyślił. Dzięki seksowi sprawują władzę same czując
się poniżane a winę za to przenoszą na mężczyzn.
--
Władek Tarnawski
LeoTar

2. Data: 2013-04-17 22:27:37

Temat: Re: Tradycyjna prostytucja
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Apr 2013 05:48:37 +0200, LeoTar napisał(a):

> [...]
> mężczyzna się nie domyślił. Dzięki seksowi sprawują władzę same czując
> się poniżane a winę za to przenoszą na mężczyzn.

Pisząc o "nieświadomych mężczyznach" perorujesz tutaj stricte o
rozpłodnikach, tzn dawcach nasienia jedynie. Bo na pewno nie o
tych, którzy z racji w znoju i trudzie nabytego w drodze ewolucji
człowieczeństwa odczuwają instynkt rodzinny a nie stadny, mając poczucie
odpowiedzialności za swe potomstwo.

PS. I jedno pytanko: a co z prostytuującymi się przy boku mężczyzn...
mężczyznami? Jakie idee im przyświecają i kto w takim zwiazku jest
nieświadomy oraz czego?
3-]
--
XL
Rektor Politechniki Warszawskiej... śpiewa, proszempaństwa:

3. Data: 2013-04-18 07:40:46

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisząc o "nieświadomych mężczyznach" perorujesz tutaj stricte o
> rozpłodnikach, tzn dawcach nasienia jedynie.

Czy pierwotny mężczyzna MÓGŁ sobie zdawać sprawę z tego, że jest
współuczestnikiem Tworzenia noego życia ? Ten pierwszy, któremu nie miał kto
podpowiedzieć, że nowe życie to również jego dzieło. Wszak nie miał Ojca,
który by mu to wytłumaczył. Tak samo było z Ewą.

> Bo na pewno nie o tych, którzy z racji w znoju i trudzie nabytego w
> drodze ewolucji człowieczeństwa odczuwają instynkt rodzinny a nie
> stadny, mając poczucie odpowiedzialności za swe potomstwo.

Ale Kobieta nie chce zrezygnować z władzy, której MUSIAŁA używać by wymusić
na Mężczyźnie uświadomienie mu współodpowiedzialności za ich potomka.
Rezygnacja z władzy sprawowanej w sekretny sposób bywa bardzo bolesna. Co ja
gadam: JEST bardzo bolesna. Bo trzeba ZAUFAĆ...

> PS. I jedno pytanko: a co z prostytuującymi się przy boku mężczyzn...
> mężczyznami? Jakie idee im przyświecają i kto w takim zwiazku jest
> nieświadomy oraz czego?
> 3-]

Boją się kobiet i dlatego próbuja z tą samą płcią. Ale role odgrywają nadal
męsko-damskie.

Władek Tarnawski
LeoTar

> --
> XL
> Rektor Politechniki Warszawskiej... śpiewa, proszempaństwa:
> http://www.youtube.com/watch?v=0lefToSdo-c

Hot mama
Horny blonde gets her ass fucked
UK "X Factor" winner regains top chart spot
life after divorce. you don't have to do this alone. we're here for you. talk a mentor today.
Stan wojenny 2012 - "komuno wróć"