Re: Władza absolutnie absolutna

1. Data: 2013-05-06 19:37:35

Temat: Re: Władza absolutnie absolutna
Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-06 17:33, LaL pisze:
> [...]
> właściciel trzyma rygor , tym pies bardziej namiętnie oddany, zawsze
> posłuszny, nawet na kota nie skoczy jak pan nieprzychylnie popatrzy.
> Uwielbiają to panowanie człowiek i człowiek nie tyle uwielbia zwierze
> ale własne panowanie uwielbia, panować uwielbia. Niektórym panowanie
> tak do mózgu uderza że i w odbyt pieskowi zajrzy, twierdząc oczywiście
> że pies tego chciał, no jakże inaczej, dla pedofila dzieci chcą, a
> zoofila chcą zwierzęta, gwałt to zawsze chęć zaspokojenia pragnienia
> władzy nad innym stworzeniem, a i panowanie absolutne potrafii uderzyć

Jak dotychczas to kobiety panują totalnie nad mężczyznami i nad dziećmi
Prostytuuja sie wprawdzie z mężami w swoich rodzinach ale za to mają
władzę absolutną używając seksu na mężczyznę jako kijka na pieska, który
podskakuje zadowolony gdy mu pani-bogini pozwoli liznąć dupę. A przy
okazji mamuśka w rodzinie kształci swoja następczynię (córkę) jak ma
oddawac się swojemu przyszłemu mężowi by sprawować nad nim kontrolę. To
matki uczą córki prostytucji. Gdy im sie mówi o prostytucji małżeńskiej
potwierdzają to z dodaniem, że tak jest od zawsze. Ojciec w rodzinie
służy kobiecie do uczenia córki jak ma postępować ze swoim przyszłym
mężem. A synów uczą mamuśki, że nie powonni się sprzeciwiać kobiecie bo
jak nie będą ulegli to nie dostaną chwili debilnej przyjemności.

> [...]
> tyłkiem i wypełniać każde polecenie, jak powiecie siad, to kobieta
> będzie tradycyjnie siedziała w domu, rzucicie zabawkę to podpuszczeni
> przez was osobnicy zatakują wskazany kijek-zabawkę i w zębach
> przyniosą ateistów, aborcjonictwów i innych masturbantów od zboczonego
> in-witro , a jak pan powie: bierz go- to z zębami i pazurami chulną bo
> ktoś się panu nie podoba, a piesek nie musi myśleć, wiadomo pan nie
> lubi. A jak wiadomo władza absolutna potrafi uderzyć do głowy, więc i
> pan do odbytu zajrzy takim osobnikom przekonując o posłuszeństwie do

To prawda - władza absolutna uderzyła kobiecie do głowy tak, że ją
przyspawało do tego stołka na którym siedzi i rządzi rodziną posługując
sie psychomanipulacja i uzależniając wszystkich domowników od siebie i
jej seksu. Paszła won...

> Druga kategoria ludzi gdy próbujecie ich wyprowadzić na spacerek,
> strasznie się gniewa, bo człowieczeństwo to wolność wyboru,
> samostanowienia co jest dla mnie dobre i właściwe.

Dobrze powiedziane: "co jest dla mnie dobre i właściwe". A o bliźnim juz
babo jedna nie pamiętasz, hę ? Tak Cię babo jedna wyuczyli w tym
katolickim grzęzawisku ? Przyznałaś się, że myślisz nie dalej jak czubek
własnego nosa (albo dupy jeżeli wolisz).

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

2. Data: 2013-05-06 19:54:13

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Maj, 19:37, LeoTar <z...@g...pl> wrote:

> [...]
> katolickim grzęzawisku ? Przyznałaś się, że myślisz nie dalej jak czubek
> własnego nosa (albo dupy jeżeli wolisz).

Twój obraz kobiety jest urojony, to dla ciebie kobieta jest wielka,
sztraszna , dominująca, a ty taki mały i nie sprostasz jej
dojrzałości, jak małe dziecko co patrzy na dorosłego, który jest
wielki i absolutny i tym samym idziesz seksualnie do rówieśników czyli
dzieci, bo są na tym samym poziomie rozwoju psychicznego.

3. Data: 2013-05-06 20:19:51

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Maj, 19:54, LaL <r...@g...com> wrote:

> [...]
> wielki i absolutny i tym samym idziesz seksualnie do rówieśników czyli
> dzieci, bo są na tym samym poziomie rozwoju psychicznego.

No ale dzięki tobie, jako przypadkowi pedofila, zrozumiałem teraz że
kultura katolicka jest pedofilna.
Dlatego w bibli mamy ciągłe opisy tego procederu. Co się dzieje z
kobietą, kultura katolicka na siłę robi z kobiety....co ?
DZIECKO. Bo nagle dojrzała kobieta nie może być samostanowiąca tylko
ułomna jak dziecko, któremu zawsze trzeba pokazywać jego miejsce i jak
ma się zachowywać, musi być dziewicą, niedziewice które są już
dojrzałe i przez doświadczenie nabiorą kobiecości są traktowane
strasznie, jej byt jest jedynie potrzebny do urodzenia kolejnego
dziecka.
Kobiety feminiski , wyzwolone, są bardzo niebezpieczne, bo są w
pełni ludźmi, całkowicie dojrzałymi czyli przerażającymi, wielkimi
monstrami, dzieci są dziewiczo niewinne, nie mają doświaeczenia , są
posłuszne, nie zgłaszają własnego zdania na temat. Ubierzmy je na
biało i poślijmy do komuni te niewinności pełne zaufania, a większości
księży stoi.
A biblijni bohaterowie żony w słup soli zamienią, by dzieci zawsze
same wchodziły na pedofili , takie czyste i niewinne.

4. Data: 2013-05-06 20:48:37

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Maj, 20:19, LaL <r...@g...com> wrote:

> [...]
>  A biblijni bohaterowie żony w słup soli zamienią, by dzieci zawsze
> same wchodziły na pedofili , takie czyste i niewinne.

I co mamy w konsekwencji, a to że seks dojrzałych osobników jest
potępiany, seks homoseksalny potępiany, tylko seks z dzieckiem jest
ok, ukrywany i nie potępany , a jakie fajne są infantylne dziecinne
katoliczki, pełne dziecinnego zaufania i non stop modlące się
do ...marii zawsze dziewicy.

Re: Koniec ewolucji.
Re: Umysł wyzwolony czyli perpetuum mobile.
Tradycyjna prostytucja
Hot mama
Horny blonde gets her ass fucked