Echa dawnego życia?

1. Data: 2020-03-27 02:07:16

Temat: Echa dawnego życia?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Reklamy w tv.
Mimowolnie patrzę na nie jak na trwający archiwalny film - o życiu, którego
już nie ma; jakby pokazywana w nich beztroska życia i wszelkich jego
przyjemności trwale przeszła do historii.
Chcę się mylić.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-03-27 14:05:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Reklamy w tv.
[...]
---
A co? Biura POdrozy dalej swoje? ;)
W tym roku nad Baltykiem nie wetknie sie szpilki ;P

3. Data: 2020-03-27 22:04:38

Temat: Re: Echa dawnego życia?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> już nie ma; jakby pokazywana w nich beztroska życia i wszelkich jego
> przyjemności trwale przeszła do historii.

Nie kumasz.

> W tym roku nad Baltykiem nie wetknie sie szpilki ;P

Celebrytki nie pojadą do Dubaju? Pojadą. A bałtyckie plaże będą puste - bo
do lata ludzie wydadzą oszczędności na życie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-03-27 22:32:19

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Reklamy w tv.
> [...]
> już nie ma; jakby pokazywana w nich beztroska życia i wszelkich jego
> przyjemności trwale przeszła do historii.

Kum kum. Kum-am ;P

> W tym roku nad Baltykiem nie wetknie sie szpilki ;P

Celebrytki nie pojadą do Dubaju? Pojadą. A bałtyckie plaże będą puste - bo
do lata ludzie wydadzą oszczędności na życie
---
A co to za problem jechac za darmo? :)
Nie wiesz ze taki swiat sie w KOncu nam teraz zisci? ;))))

5. Data: 2020-03-27 22:49:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> ---
> A co to za problem jechac za darmo? :)
> Nie wiesz ze taki swiat sie w KOncu nam teraz zisci? ;))))

Za darmo to nawet na zielone pastwiska nie biorą.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-03-28 08:55:33

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Za darmo to nawet na zielone pastwiska nie biorą.
---
Dobty moment/czas zeby to zmienic:
https://groups.google.com/forum/m/#!topic/pl.sci.fil
ozofia/cqX_EUG6eM4
https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.sci.filoz
ofia/cqX_EUG6eM4

7. Data: 2020-03-28 09:13:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Za darmo to nawet na zielone pastwiska nie biorą.
> [...]

Nie kracz. Folwark zwierzęcy się nie sprawdził.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2020-03-28 12:03:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
Bo trzeba zedrzec z nas zwierzy...
"Gdy zedra z ciebie zwierza
I czleka w tobie zmecza
Wtenczas niech ujrza ducha
I niech przed nim klecza"

9. Data: 2020-03-28 12:38:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
ofia/cqX_EUG6eM4
> ---
> Nie kracz. Folwark zwierzęcy się nie sprawdził.

Komunał. Potrzebny dobry zdzierak.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2020-03-28 13:25:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Nie kracz. Folwark zwierzęcy się nie sprawdził.
> [...]

Mickiewicz i KOmunaly?
He he starzejesz siem ;P
Jeszcze troche cie tu POzdzierajom ;)

Test: Ile POstow zajmie mi...doprowadzenie cie do... ;)
masz cos z tym wspolnego xl?
Chironie :-)
Peda...gog.
Świadectwo.