Echinacea 'Razzmatazz'

51. Data: 2005-12-01 20:28:57

Temat: Re: Echinacea 'Razzmatazz'
Od: "Zdziwiony" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Boletus nie może być mistrzem, bo uważa, że jest królem. ;-)
> Pozdrawiam schizofrenicznie Ja...cki

I owszem grzyb to królewski, jednak na grupie ogrodowej
o grzybach ???

Pozdrawiam Zdziwiony

52. Data: 2005-12-02 01:52:22

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> Wiedziałam,ze jestem blondynką,ale żeby aż tak :)).Możesz wyjaśnić
mi,bo nic
> nie rozumiem :))
>
> Pozdrawiam, Lilka

:-)
http://www.resmedica.pl/zdart20010.html
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

53. Data: 2005-12-02 02:10:34

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Jak można się śmiać z własnego kalectwa ???
>
> Jestem Zdziwiony

To teraz zadziwisz siś jeszcze bardziej:
http://www.nwtools.com/default.asp?prog=network&host
=80.55.177.182
Nie pozdrawiam, Jerzy

Hahahaha.
Od razu wyczułem kto się kamufluje.
Na 100 procent byłem przekonany, że _zdziwiony_ klika z Tychów.
Dzięki Jurku.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

54. Data: 2005-12-02 10:34:47

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> To teraz zadziwisz siś jeszcze bardziej:
> [...]
Leclerc! Leclerc!;-)
--

pozdrawiam :-) pithal

55. Data: 2005-12-02 11:39:39

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN schrieb:

> A co to są ciche dni?
> pozdr. Jerzy
Nie pytaj, bo teraz sa jeszcze cichsze. Tzn. wczoraj bylo glosno: jestem
Obermacho, (pojecia nie mam co to jest? kelner pochodzenia
latynoskiego?) bo chodze z synem na wietnamska sztuke samoobrony, sam
uczego najprostszych trikow, jak sie bronic, ucze go by nigdy nie
skarzyl, by zawsze sie bronil i to czym popadnie, o bo uzywam okreslen
fujara de,ta, pierdol/a saska, westfalskie kmiotki, naganne jest nawet
uzywanie slow: maminsynek, l/ajza, beksa. Szczytem byla moja rada dana
pewnemu tatusiowi, by swojemu maminsynkowi zafundowal jeszcze jeden
kolczyk w uchu, sukieneczke i poslal do zenskiej szkolki. Dzisiaj bylem
u wychowawcy: mojemu synowi nic nie brakuje. Najgorsze to, ze nie ma co
albo nie ma jak robic w ogrodzie. mamy lekki mroz i wlasciwie nie mam na
czym sie wyzyc. Po poludniu ide sie wyzyc przy tapetowaniu u sasiada a
wieczorem ide sobie pokopac. Jestem tak wkurzony, ze mnie doslownie
nosi. Wiesz, kto sie o dziwo nie skarzy: matki corek. Moj Alek coraz
wiecej czasu bawi sie z dziewczynkami i nic. odkad zauwazyl, ze
"dziewczynki sa inne" jest rycerski i opiekunczy.Mamy tylko problemy z
Uebermuttis. Slyszalem ostatnio, ze wlasnie Hitler mial taka
nadopiekuncza matke.
Spadam, bo zaraz sie zacznie,

tato

56. Data: 2005-12-03 00:59:16

Od: "Zdziwiony" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem Zdziwiony

To teraz zadziwisz siś jeszcze bardziej:
http://www.nwtools.com/default.asp?prog=network&host
=80.55.177.182
Nie pozdrawiam, Jerzy

I owszem, dziwi mnie, że tam nie ma słowa o roślinach.
Delikatnie mówiąc, grupa to przedziwna. Większość
postów zupełnie nie na temat.

57. Data: 2005-12-03 01:21:55

Od: "Zdziwiony" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się borykam z najprostszymi nazwami,

> Pozdrawiam.Mirzan

To nie moja sprawa. Wpadłem na tę grupę przypadkiem
i jestem zdziwiony, że tak niewiele piszę się o roślinach.

Pozdrawiam, J.Zdziwiony

58. Data: 2005-12-03 09:27:53

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdziwiony napisał(a):
> To nie moja sprawa. Wpadłem na tę grupę przypadkiem
> i jestem zdziwiony, że tak niewiele piszę [...]* o roślinach.
>
> To nie moja sprawa. Wpadłem na tę grupę przypadkiem
> i jestem zdziwiony, że tak niewiele pisze** się o roślinach.

> Pozdrawiam, J.Zdziwiony

Bo to nie jest grupa botaniczna.
:-P
pozdr. Jerzy
* pozwoliłem sobie na darmową korektę
** http://sjp.pwn.pl/odmiany.php?id=36

Eucomis
Najnowsze "Ogrody", czyli temat pod dyskusję
Platykodon z serii Astra
czy można uratować drzewo obdarte (częściowo) z kory
Potrzebuję czegoś do czytania