Effaclar info oraz pytanie o Sally Hansen

1. Data: 2004-05-10 10:57:46

Temat: Effaclar info oraz pytanie o Sally Hansen
Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielbicielki Effaclaru K informuję, że obecnie występuje on w zestawach,
z próbką nowego Effaclaru A.I, płynu do demakijażu i żelu myjącego. Cena
jak za pojedynczy krem (niewiele ponad 40 zł), więc chyba warto.
Zwłaszcza polecam ten nowy A.I. On jest do cery trądzikowej, lub do
miejscowego stosowania na problemy, ja właśnie tak zastosowałam i jestem
zachwycona efektem.

A teraz pytanie. Oglądałam krem Sally Hansen do stóp, usuwający podobno
zgrubienia
http://perfumy.hoga.pl/x_C_I__P_7014173-7010001.html
Pytanie, czy to działa? Ze zrogowaciałą skórą walczę zazwyczaj tarką i
nie daje to spektakularnych efektów, czy ten krem daje lepsze? A drugi
produkt Sally Hansen to odżywka do skórek wokół paznokcia
http://www.telma.pl/telma/sally/naskorek1.html . Czy któraś z szanownych
czytelniczek miała z tym jakieś doświadczenia?

Dorota