| « poprzedni wątek | następny wątek » |
11. Data: 2003-06-09 19:43:11
Temat: Re: Egzamin -kij w...Może rozwiązaniem byłoby wprowadzenie dwóch rodzajów egzaminów: poprawkowego
i komisyjnego, celem formalnego i proceduralnego rozdzielenia dwóch
sytuacji: pierwszej, kiedy uczeń nie kwestionuje wystawionej oceny i
rzetelności nauczyciela, a jedynie chce ją poprawić, oraz drugiej, gdy
zastrzeżenia budzi sposób wystawienia oceny? W pierwszym wypadku
wystarczyłaby 'poprawka' przed nauczycielem uczącym, w drugim zaś np.
egzamin przed niezawisłą zewnętrzną komisją.
Z poważaniem,
Yorick
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
12. Data: 2003-06-09 21:03:37
Temat: Re: Egzamin -kij w...
Użytkownik "Yorick" <y...@p...pl> napisał w wiadomości
news:bc2o60$f21$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Może rozwiązaniem byłoby wprowadzenie dwóch rodzajów egzaminów:
poprawkowego
> i komisyjnego, celem formalnego i proceduralnego rozdzielenia dwóch
> sytuacji: pierwszej, kiedy uczeń nie kwestionuje wystawionej oceny i
> rzetelności nauczyciela, a jedynie chce ją poprawić,
Witam!
<..>
Dobre! Bardzo dobre!
Chce!?
Jakiż przypływ dobrej woli, -czy wiedzy?!
>oraz drugiej, gdy
> zastrzeżenia budzi sposób wystawienia oceny? W pierwszym wypadku
> wystarczyłaby 'poprawka' przed nauczycielem uczącym, w drugim zaś np.
> egzamin przed niezawisłą zewnętrzną komisją.
<..>
Są wątpliwości -niezawisła komisja.
(np. metodycy przedmiotowi). "JAK JEST U WAS"?
(Może koleżeństwo z EUnii się wypowie?)
Roman
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
| « poprzedni wątek | następny wątek » |