Einhell BH-G 726 - naprawa udaru

1. Data: 2006-09-25 08:35:17

Temat: Einhell BH-G 726 - naprawa udaru
Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Mam od 4 lat młot Einhella BH-G 726 z pneumoudarem.
Używam go głównie do kucia (dłutowania) i do "napędu" wierteł koronowych
(takich do wykrawania otworów pod puszki inst. elektrycznej).
I mam zgryz. Właśnie "siadł" mi udar. Wygląda to tak jaby mechanizm
pneumoudaru rozszczelnił się (albo zapchał) i odczuwa się tylko lekkie
udoerzenia w dłuto, ale nie jest to ta moc która wciągała sama młot w
ścianę.
Czy ktoś wie co to może być. Jestem w stanie to sam naprawić. Rozebrałem już
ten młot, przesmarowaem części tej "pompy" ale bez efektu. Prawdą jest że
nie zastanawiałem się nad zasadą działania, ale chciałem skrócić czas
przestoju i ... nic nie uzyskałem.
No to co? Pomożecie ?
Za wszelie rady, sugestie i ew. opis działania pompy będę głeboko dźwięczny.
Może ktoś ma jakiś schemat tego ustrojstwa ?
Jackare