Elocom krem [dermatologia]

1. Data: 2004-07-07 17:02:27

Temat: Elocom krem [dermatologia]
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Elocom krem nadaje się do smarowania na twarzy? Rok temu pani dermatolog
przepisała mi go na nogę, bo miałam problem z uczuleniem, i jeszcze trochę
kremu zostało w tubce. Ostatnio miałam dziwną wysypkę na szyi i dekolacie,
która bardzo szybka zeszła po tym Elocomie. Jednak teraz taka sama wysypka
pojawiła się na czole. Nie wiem, co je powoduje, ale chciałabym się tego jak
najszybciej pozbyć, stąd moje pytanie.

Ligeia

2. Data: 2004-07-07 17:26:09

Temat: Re: Elocom krem [dermatologia]
Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Elocom krem nadaje się do smarowania na twarzy?

Tak, mojej malej (wtedy ok. 1 mies.) peditra przepisala wlasnie do twarzy.
Zastosowalam 2 razy na noc i krostki zniknely.
Magda

3. Data: 2004-07-07 17:58:59

Od: "Profil1" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2004-07-07 20:05:02

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MagdaK." <z...@i...pl> napisał w wiadomości

> Tak, mojej malej (wtedy ok. 1 mies.) peditra przepisala wlasnie do twarzy.
> Zastosowalam 2 razy na noc i krostki zniknely.
> Magda

Wielkie dzięki za odpowiedź. Czuję, że jestem uratowana. :-)

Ligeia

5. Data: 2004-07-07 20:06:38

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "MagdaK." <z...@i...pl> napisał w wiadomości

steryd.

Myślę, że to będzie kwestia dwóch zastosowań. W przypadku tej wysypki na
dekolcie właśnie tyle wystarczyło, więc nie sądzę, bym miała problem z
twarzą. Tak czy siak, jeśli nie zauważę poprawy, po prostu zgłoszę się z tym
do dermatologa. Dziękuję za odpowiedź.

Ligeia

6. Data: 2004-07-09 10:37:38

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak powyzej - posmarowalysmy 2 razy i na tym koniec - narazie nie
potrzebujemy i oby tak dalej:)

Pytanko
Zwolnienie lekarski
Czy długie spacery mogą owocować żylakami?
zioła Bittnera ..?
Lekarze nie robiący trudności?