Eloxatin (Oxali Platinum)

1. Data: 2002-11-20 12:57:21

Temat: Eloxatin (Oxali Platinum)
Od: "Mariusz Muszak" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eloxatin (Oxali Platinum)
Szukam leku o tej nazwie, prdukowanego prez francuską firmę. Wiem tylko
tyle, ze go bardzo potrzebuje ojciec kpleżanki do chemioterapii.
MOżecie coś pomoc chociaż powiedziec, czy jest dosptępy w Polsce (może pod
inną nazwą?)

2. Data: 2002-11-20 19:21:09

Temat: Re: Eloxatin (Oxali Platinum)
Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

Eloxatin jest bajprawdopodobniej dostepny w Czechach -w USA no i oczywiscie
we Francji. W Polsce
nie ma. Moze w aptece szwajcarskiej w Warszawie zamowisz?
Znalazlem tylko jeden link po polsku wzmiankujacy Eloxatin
http://www.borgis.com.pl/czytelnia/nm_onkol/05.html
Milego dnia/wieczoru/wekendu
Aleksander
www.vitacomplete.com