Encyklopedia

1. Data: 2000-04-06 09:22:09

Temat: Encyklopedia
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mógłby ktoś oczytany wyrazić swoją opinię nt. "Wielkiej encyklopedii
roślin ogrodowych"?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-04-07 12:18:46

Temat: Re: Encyklopedia
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Swietna,ale ma dwa mankamenty:
-ciezar przekraczajacy 10 kg- ;))
-cena przekraczajaca srednia krajowa-;))
pozdrawiam,Boguslaw.:))

3. Data: 2000-04-07 14:10:16

Temat: Odp: Encyklopedia
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik basia <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8chl0f$rhb$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Czy mógłby ktoś oczytany wyrazić swoją opinię nt. "Wielkiej encyklopedii
> roślin ogrodowych"?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Mam od 1,5 roku. Chwaliłam się nawet na grupie jak kupiłam. Mnie się podoba.
Często do niej zaglądam. Znajduję tam opisy różnych gatunków, których gdzie
indziej nie ma, aczkolwiek są i takie nie opisane. Dużo zdjęć, w ogóle
ładnie wydana. Brakuję jednak szczegółowych danych o tym jak i kiedy
wysadzać, nawozić, wysiewać. Podaje jak ciąć i mrozoodporność roślin. Ciężka
i droga. Zależy, na czym Ci zależy i jakich informacji poszukujesz.
Mam też "Wielką Encyklopedię Roślin" , trochę mniejszą. Też fajna. Tam
rośliny podzielone są rozdziałami na 'Drzewa : duże, średnie, małe',
'Krzewy: duże, śr., małe', 'Byliny :...', 'Cebulowe:...', 'Trawy:..',
,Wodne' i inne. Każdy rozdział ma dodatkowo podział wg kolorów kwiatów.
Mnóstwo zdjęć, a opisy na końcu książki, nawet lepsze niż w poprzedniej
pozycji. Nie pamiętam autora, bo piszę z pracy, ale Australijczyk, zdaje
się, że Sterling Jacobi.
Pozdrawiam.
Majka

4. Data: 2000-04-10 08:58:01

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000301bfa08a$9db0bd80$991da0d4@l3d6w8...
> Witam!!
> Swietna,ale ma dwa mankamenty:
> -ciezar przekraczajacy 10 kg- ;))
> -cena przekraczajaca srednia krajowa-;))

Czyli mankamenty natury ogólnej, a merytorycznie, jak rozumiem? I tylko to
mnie interesowało, dzięki!!!
Zawsze przecież można namówić rodzinę na składkowy prezent:)
No i chyba pulpit taki, jak w średniowiecznym klasztorze, co ?

Pozdrawiam, Basia.

kto zna szkółkę w Pisarzowicach?
Producent narzedzi ogrodniczych poszukuje odbiorcow.
do basi i nie tylko
konkurs
pnącza