Endokrynolog

1. Data: 2011-12-16 15:51:13

Temat: Endokrynolog
Od: Piotr <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Pisałem już kiedyś w sprawie bardzo słabego (na policzkach nie ma go w
ogóle) zarostu. Mimo wszystko chciałbym się tym zająć czy taka moja
"uroda" czy mam coś z hormonami nie tak....Mam 25,5 lat.
Piszę, bo ostatnio na swoje zdrowie (psychiczne) niezłą kasę wykładam i
chcę zredukować koszty. W necie czytam, że od takich rzeczy związanych z
hormonami jest endokrynolog... Co byście mi radzili zrobić? Czy najpierw
porobić i sprawdzić poziom hormonów (czy tylko testosteronu czy jeszcze
czegoś?) czy iść do lekarza??? Boję się, że pójdę do endokrynologa i
zapłacę 100 złotych za jedno zdanie lekarza: "Proszę zrobić badania
poziomu hormonów".

Endokrynolog sam nie sprawdzi mi poziomu hormonów, prawda? Muszę iść do
laboratorium?

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2011-12-16 21:25:26

Temat: Re: Endokrynolog
Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Gru, 16:51, Piotr <b...@b...pl> wrote:

> Boję się, że pójdę do endokrynologa i
> zapłacę 100 złotych za jedno zdanie lekarza: "Proszę zrobić badania
> poziomu hormonów".

Nie wszystkie badania możesz zlecić sam.

A do endokrynologa możesz pójść w ramach NFOZ. Nie wydając tej stówy.

Ania

3. Data: 2011-12-17 07:39:35

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-16 22:25, czeremcha pisze:

> Nie wszystkie badania możesz zlecić sam.
>
> A do endokrynologa możesz pójść w ramach NFOZ. Nie wydając tej stówy.

... za jakieś.... 3 lata (kolejka) :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

4. Data: 2011-12-22 20:52:03

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak tanie to samemu zrobić.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

5. Data: 2011-12-24 15:21:23

Od: kffiatek <k...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-17 08:39, Aicha pisze:

> ... za jakieś.... 3 lata (kolejka) :)

do tego czasu włosy same wyrosną

--
kffiatek

Mąka pszenna biała, kontra z pełnego przemiału
Szpital vs Lekarz PK - recepty ??!!
cos na skorze
wysokie żelazo
zawał, po fakcie