wysokie żelazo

1. Data: 2011-12-09 17:12:42

Temat: wysokie żelazo
Od: " mirka" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam nadzieję , że przeczyta to ktoś, Kto się zna na wynikach krwi.
Odebrałam dziś wyniki i mnie poraziło . zrobiłam badania bo się słabo czuję,
brak energii. Hemoglobina 14, ferrytyna poniżej normy - 13, a żelazo 257 !!!
Norma jest do 150. O co chodzi? Szukałam po necie i znalazłam, że
zafałszowane wysokie wyniki żelaza się zdarzają , jak próbka krwi dlugo jest
przechowywana, a ja krwew miałam pobraną w poniedziałek , a żelazo badają
tylko w piątek, więc stała tydzień. Cxzy Ktoś się orientuje w temacie, proszę

2. Data: 2011-12-09 17:29:20

Temat: Re: wysokie żelazo
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" mirka" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> przechowywana, a ja krwew miałam pobraną w poniedziałek , a żelazo badają
> tylko w piątek, więc stała tydzień. Cxzy Ktoś się orientuje w temacie,

hemochromatoza (?)

i.

zawał, po fakcie
to nerwy czy jakies sciegna ?
'porażenie' przeciągiem
Learn greek and Arabic with fun and know more about Egypt and Greece
ból brzucha po upadku