Pomiar tłuszczu?

1. Data: 2002-02-23 16:51:46

Temat: Pomiar tłuszczu?
Od: "Ewa" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś było otwarcie nowego fitness clubu na naszym osiedlu, całkiem przyjemny
swoją drogą i może nawet zmobilizuję swoje leniwe ciałko do odrobiny
ruchu....ale nie o tym miało być. Przy stoliczku siedziała pewna pani z
niewielkim elektronicznym aparatem i mierzyła chętnym poziom tłuszczu
(????).....oczywiście skrzętnie skorzystałyśmy z koleżankami i nawet wynik
nie przestraszył mnie specjalnie :)) Moje pytanie brzmi: co to za ustrojstwo
do pomiaru tłuszczu? Trzeba było podać wzrost i wagę, a potem wziąć ten
przyrząd w obie ręce i chwilkę przytrzymać. Acha, zdaje się, że pani miała
coś wspólnego z Herbalife, bo miała taki dość charakterystyczny emblemat.
Pozdrawiam - Ewa.

2. Data: 2002-02-23 17:05:31

Temat: Re: Pomiar tłuszczu?
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> coś wspólnego z Herbalife, bo miała taki dość charakterystyczny emblemat.

Mniej więcej działa to tak, że prąd z inną prędkością rozchodzi się w
tłuszczu a z inną w mięśniach.
Po to wzrost i waga dla komputera
Nie powinnaś mieć więcej jak 19 - 20 % tłuszczu, chyba że jesteś po.
Pzdrw
Piotr

3. Data: 2002-02-23 17:08:26

Temat: Errata Re: Pomiar tłuszczu?
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie powinnaś mieć więcej jak 19 - 20 % tłuszczu, chyba że jesteś po.

PO 40 - ce. Tak miało być

4. Data: 2002-02-23 17:25:02

Temat: Re: Errata Re: Pomiar tłuszczu?
Od: "Ewa" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> PO 40 - ce. Tak miało być

No to mnie nie pocieszyłeś, miałam 25%, a liczę sobie 29 latek. Ale coś mi
tu nie pasuje: pani powiedziała (i pokazała tabelkę!), że normą dla mnie
jest od 20 do 30 %. No więc jak to w końcu jest?

5. Data: 2002-02-23 17:39:57

Od: Wojciech Wierba <w...@m...desy.de> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:

> [...]
> ruchu....ale nie o tym mia?o byae. Przy stoliczku siedzia?a pewna pani z
> niewielkim elektronicznym aparatem i mierzy?a ch?tnym poziom t?uszczu
> (????).....oczywi?cie skrz?tnie skorzysta?y?my z kole?ankami i nawet wynik
> nie przestraszy? mnie specjalnie :)) Moje pytanie brzmi: co to za ustrojstwo
> do pomiaru t?uszczu? Trzeba by?o podaae wzrost i wag?, a potem wzi?ae ten
> przyrz?d w obie r?ce i chwilk? przytrzymaae. Acha, zdaje si?, ?e pani mia?a
> co? wspólnego z Herbalife, bo mia?a taki do?ae charakterystyczny emblemat.

Tak sie sklada, ze projektuje i wdrazam do produkcji takie urzadzenia
(lub podobne, zwiazane z ogolnie pojetym 'zdrowiem') (jak na razie
jedno do pomiaru tluszczu).
Pomiar obarczony jest stosunkowo duzym bledem, wiec raczej jest to
'gadzet'.
Jesli kogos interesuje, to moge przedstawic na grupie/priva zasade
dzialania,
ktora zreszta jest dosyc prosta.
Pomiary tluszczu u myszy laboratoryjnych za pomoca mikrofal sa znacznie
bardziej dokladne ale nie do zastosowania w przypadku ludzi.
Wojtek
PS. A wieku badanej osoby nie trzeba bylo podac?
Bo jesli nie, to wyliczenie jest bardzo niedokladne.

6. Data: 2002-02-23 18:58:35

Od: "p4g4j" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tu nie pasuje: pani powiedziała (i pokazała tabelkę!), że normą dla mnie
> jest od 20 do 30 %. No więc jak to w końcu jest?

Czesc ! Norma dla kobiety to 20-30%.
Dla mezczyzny 10-20%.
Moze stad pomylka Piotra.
Jestes w srodku normy - gratuluje.
Aparat wykorzystuje roznice w opornosci tkanki
tluszczowej - mniej uwodnionej i tk. miesniowej -
bardziej uwodnionej.
Trzymajac aparat zamykasz obwod elektryczny
bardzo malego pradu
Pozdrawiam - Jagna

7. Data: 2002-02-23 19:22:33

Od: "Ewa" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wojciech Wierba" <w...@m...desy.de> napisal w wiadomosci
> PS. A wieku badanej osoby nie trzeba bylo podac?
> Bo jesli nie, to wyliczenie jest bardzo niedokladne.

Wiek równiez podawalam: mam 29 lat. Ciesze sie, ze mieszcze sie w normie,
chociaz jak sie ogladam to mi nieco mniej wesolo;)) Widocznie mam taka
budowe, powiedzmy.....No ale w koncu nikt nie jest idealny...
Dziekuje wszystkim za informacje. Ewa.

8. Data: 2002-02-23 19:25:05

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p4g4j" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czesc ! Norma dla kobiety to 20-30%.
> Dla mezczyzny 10-20%.
> Moze stad pomylka Piotra.

Dokładnie tak. Przepraszam.
Męski szowinizm:-)))
Piotr

9. Data: 2002-02-24 13:45:34

Od: "Illinois" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja ostatnio mierzylem sie na podobnym ustrojstwie i wyszlo mi 2,2 %
tluszczu - wiec raczej jest to niemozliwe mimo iz jestem obenie
"wyrzezbiony" ;) moim zdaniem duzo lepsze sa specjalne szczypce ktorymi
lapiemy skore i sprawdzamy grubosc tkanki tluszczowej w kilku
"strategicznych" miejscach a poozniej wyliczamy srednia

10. Data: 2002-02-25 20:44:01

Od: "druid" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zwykle kolega coś pokręcił gdyż tak niskiego wyniku taka maszynka by nie
pokazała raczej byłoby to 22% >Sam sprawdzałem poniżej 5% WYSKAKUJE ERROR.
Nara
Użytkownik Illinois <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5app2$t1v$...@n...onet.pl...
> [...]
> lapiemy skore i sprawdzamy grubosc tkanki tluszczowej w kilku
> "strategicznych" miejscach a poozniej wyliczamy srednia

Czy to moze byc sposob???
Cambridge
Mam 12 lat i chcę schudnąć do końca kwietnia
jakie papu jest dobre na lepsza przemiane materii
Re: Uwaga wirus