Esbek czarodziej od gruntów KK

41. Data: 2009-05-28 15:21:33

Temat: POPiSy w złej sprawie [Re: Esbek czarodziej od gruntów KK]
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <s...@l...po> napisał w wiadomości
news:gudsap$p4m$1@news.onet.pl...
> http://www.rp.pl/artykul/2,304603_Tajemniczy_czarodz
iej_od_gruntow_Kosciola_.html

http://wyborcza.pl/1,75248,6658903.html?utm_source=R
SS

"Kardynał Dziwisz oskarża prezydenta Krakowa o nagonkę na Kościół

Poszło o to, że miasto chce zaskarżyć do Trybunału Konstytucyjnego
ustawy, które regulują zwrot kościelnego majątku. Radni stają murem za
kardynałem

Ostrą notę do prezydenta Krakowa w tej sprawie wystosował w środę ks.
Rober Nęcek, rzecznik krakowskiej kurii. Czytamy w niej: "(...) Z
niepokojem należy przyjąć aktywność przedstawicieli Prezydenta miasta
Krakowa i prezydencki projekt zaskarżenia decyzji Komisji Majątkowej,
działającej przy MSWiA. (...) Z przykrością obserwuje się nagonkę na
pokrzywdzone instytucje kościelne i niepotrzebne dzielenie społeczeństwa
miasta Krakowa. Dzieje się to bowiem w przededniu wyborów do Parlamentu
Europejskiego i może być wykorzystane przez określone partie polityczne
do batalii o głosy Krakowian i Małopolan. Wydaje się, że na uderzaniu w
ten sposób w Kościół próbuje się odzyskiwać utracone wpływy".
[...]

[...]
- Kraków jest najbardziej kościelnym i kardynalskim z miast. Wniosek
prezydenta jest niestosowny i nietaktowny. To kiepski pomysł polityczny
i będę namawiał kolegów z klubu, żeby głosowali przeciwko wnioskowi
prezydenta - mówi Grzegorz Stawowy (radny PO, wskazywany jako przyszły
przewodniczący klubu).

- Prezydent włączył nas w politykę, ale my się nie damy. Gdyby chciał
polubownie załatwić sprawy z Kościołem, nie powinien wybierać tego
okresu - dodaje Bolesław Kosior z PiS i też zapowiada, że zagłosuje
przeciw.[...]"

S.

42. Data: 2009-05-31 14:49:18

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://wyborcza.pl/1,75248,6658903.html?utm_source=R
SS

He, he ... Niezłe ...
Solidarność PO-PiS w imię zasady:

"Nie tykaj g... w przeddzień wyborczy bo g zawsze dostaje najmniej głosów"
;)))
ten prezydent krakowa to jakiś SLDowy jest, czy jak ? ;))

43. Data: 2009-05-31 14:51:32

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Redart <r...@o...pl>

[...]
> ten prezydent krakowa to jakiś SLDowy jest, czy jak ? ;))

a jest

saulo

44. Data: 2009-05-31 14:52:49

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>

> Redart <r...@o...pl>
>
> [...]
>
> a jest

ale po paru dniach i on trochę podkulił ogon
"uspokajając" m.in., że nie ma mowy o odbieraniu nieruchomości już
przekazanych kk

saulo

AMIGDALINA...
O ZALECTWIE UMYSLOWYM