Eurespal

1. Data: 2006-09-23 14:06:41

Temat: Eurespal
Od: "DemonHunter" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od srody biore przepisane przez lekarza na zapalenie oskrzeli leki:
antybiotyk Zinnat + Eurespal.
W piatek nie poszlam do pracy i zaczelo sie: polozylam sie na
godzinke - przespalam szesc :/, a wieczorem znów zasnelam jak
dziecko i spalam do 11.00. Dzis to samo - przespane pól dnia.

Wiec zajrzalam w info o leku Eurespal i przeczytalam dopiero, ze
moze wywolywac sennosc.
W zwiazku z tym dwa pytania:
1) Czy az taka sennosc (spalabym 24h/dobe najchetniej) jest
jeszcze objawem w granicach normy w ogóle? Czy to ja tak zle
reaguje?
2) Czy moge odstawic ten lek bez konsultacji z lekarzem (jest
weekend, zreszta nawet nie bardzo wiem, jak go lapac). Czy sam
antybiotyk wystarczy?

pzdr.

2. Data: 2006-09-23 20:23:35

Temat: Re: Eurespal
Od: <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś brałam eurespal.
Nie zauważyłam senności, i nawet trochę pomagał.

warszawa ginekolog
Paski blend-a-med, czy zel colgate do wybielania zebow jest lepszy? Jest jakis dentysta? A moze Wy macie jakies doswiadczenia?
Przychodnie w Krakowie
rozyczka
ile mozna bezpiecznie wypic kawy (kofeiny)?