Europejczycy współczują Polsce

1. Data: 2015-11-29 03:43:22

Temat: Europejczycy współczują Polsce
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Nad Polską są ciemne chmury, które przesłoniły Słońce. Takie są odczucia ludzi w
Europie!"

Dopytywany o "reakcje salonów w Europie na zmianę władzy w Polsce", Szejnfeld
stwierdził, że PiS wprowadza władzę totalitarną.

Mówi się, reakcja jest taka, powiedziałbym, którą można podsumować, że nad Polską są
ciemne chmury, które przesłoniły Słońce. Takie są odczucia ludzi w Europie! (...)
Jedni są przerażeni, inni wyrażają głosy współczucia. Sam jestem pełen obaw
-- przestrzegał.

http://wpolityce.pl/m/polityka/272704-szejnfeld-w-pa
nice-i-grotesce-pis-wprowadzi-wladze-totalitarna-nad
-polska-sa-ciemne-chmury-ktore-przeslonily-slonce-ta
kie-sa-odczucia-ludzi-w-europie

2. Data: 2015-11-30 08:25:13

Temat: Re:Europejczycy współczują Polsce
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> Wrote in message:
> [...]
nice-i-grotesce-pis-wprowadzi-wladze-totalitarna-nad
-polska-sa-ciemne-chmury-ktore-przeslonily-slonce-ta

Jakos przez 50 lat żydokomuny nie współczuli.
Szejnfeld - i wszystko jasne. Żydokomuny by znów chciał w Polsce.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

3. Data: 2015-11-30 11:09:33

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]

> Jakos przez 50 lat żydokomuny nie współczuli. Szejnfeld - i wszystko
> jasne. Żydokomuny by znów chciał w Polsce.

A Ty XL oczekujesz prawdopodobnie kontynuacji matriarchatu z matką-Polką
na czele, co?

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

4. Data: 2015-11-30 11:14:44

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]

> jasne. Żydokomuny by znów chciał w Polsce.

A Ty XL oczekujesz prawdopodobnie kontynuacji matriarchatu z matką-Polką
na czele, co? To też komuna tyle tylko, że rządzą w niej kobiety a
mężczyźni są ich niewolnikami.

5. Data: 2015-11-30 15:38:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
glob <r...@g...com> Wrote in message:
- pokaż cytowany tekst -
Jakos przez 50 lat żydokomuny nie współczuli.
Szejnfeld - i wszystko jasne. Żydokomuny by znów chciał w Polsce.
--
XL

Współczuli i pomagali jak tacy jak ty wysługiwałaś się systemowi komunistycznemu, a
teraz tacy jak ty komunę wywalczyli spowrotem.

Już ich walą w dupsko
Znowu zamach terrorystyczny
Matriarchat nadal ma się w Polsce całkiem dobrze.
Konstytucja Pis
Narodowy zryw do walki z komunizmem