Evelle

1. Data: 2004-03-14 18:05:40

Temat: Evelle
Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kojarzycie? Takie tabletki na włosy, paznkocie i cerę, ostatnio mocno
promowane...
Ponoć dają efekty, likwidują zmarszczki (nie wiem, nie sprawdzałam,
przekazuję co wróble ćwierkają...), ale cena zaporowa! 200 zł za 60
tabletek.
Mam pytanie (chyba szczególnie do justy) - czy można sobie zestawić taki sam
skład z innych preparatów, tak żeby było taniej czy to w ogóle jeden wielki
pic na wodę i to samo co w każdym innym zestawie witaminowo-mineralnym?
Pozdrawiam,
Lady Huncwot

1. Data: 2004-03-14 18:27:33

Temat: Re: Evelle
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy można sobie zestawić taki sam
> skład z innych preparatów, tak żeby było taniej
tak, można. w tej chwili nie pamiętam dokładnego składu- chyba był tam jakiś
"wyciag morski", z zastapieniem którego moze być kłopot, ale z drugiej
strony- nie był to składnik wyjatkowo wartościowy

> czy to w ogóle jeden wielki
> pic na wodę
porównując skład, cenę i obietnice reklamowe- pic na wodę

1. Data: 2004-03-15 19:29:57

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak, można.

dokładnie skopiować będzie trudno, ale można zastosować np. Bio-Selen+Cynk
(37zł) albo H-Pantoten (49zł za 120tbl- stosować dużo mnietbl niz zalecają)
w połączeniu np.
z Lycosanem (17zł)/Naturcaps Likopen+ witaminy--- (wyciag z pomidora)
Pycnogenolem/Bio-Pycnogenolem(40-65zł) (wyciąg z sosny śródziemnomorskiej)
oraz np. z Klarinem (15zł)/Strixem (28zł)/ ProWzrokiem (13zł)--- (wyciąg z
borówki czarnej)

ja bym jeszcze dorzuciła olej z wiesiołka/ogórecznika lub czarnej porzeczki
jako źródło GLA

1. Data: 2004-03-16 10:30:36

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za informację. Chyba spróbuję sobie taki koktail zestawić...
LH

Masaż antycelulitowy?
Terapia dotleniająca sorai
sklepy internetowe?- jaki wybrać
krem pod oczy Avonu
Re: no, skoro juz jestem, to dalej nawijam (demakijaz i nie tylko)