FAQ - czyli małe zmiany w dordze ;)

1. Data: 2006-02-05 11:36:42

Temat: FAQ - czyli małe zmiany w dordze ;)
Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień Dobry :)
Julka właśnie przekazała mi prowadzenia faq, co prawda nie szczędząc przy
tym uszczypliwości, ale nie o to chodzi.
Drogie panie/panowie obiecuję nanieść wszystkie zgłoszone poprawki jak tylko
skończę sesję ze studentami (mam nadzieję, że nie zajmnie to dłużej niż 5
dni, co prawda niektórzy są uparci ;) ). Wszelkie uwagi, pomysły lub
złośliwości (tak ;) by nie zaśmiecać grupy) poproszę na maila.
Pozdrowionka
Elen

P.S.
Link do jeszcze niepoprawionego faq:
The gifts the gods gave me I use in battle or in bed.

2. Data: 2006-02-05 17:42:19

Temat: Re: FAQ - czyli małe zmiany w dordze ;)
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No no no, brawo za odwagę :)

--
Dziunia
d...@p...onet.pl

3. Data: 2006-02-05 20:12:05

Od: "małgorzata " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popuść tym upartym studentom:)))też ludzie- może dziergają i haftują,i wracaj
do naszego grona.
Małgorzata

4. Data: 2006-02-21 21:55:54

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Link do jeszcze niepoprawionego faq:
> http://www.killfile.pl/faq/pl.rec.robotki-reczne.htm
> The gifts the gods gave me I use in battle or in bed.
Witam ! I pytam nieśmiało co dalej? pozdrowienia maria

5. Data: 2006-03-02 13:46:04

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skończę sesję ze studentami (mam nadzieję, że nie zajmnie to dłużej niż 5

Witam!Z pewna nieśmiłością ponawiam moje pytanie co dalej i kiedy?pozdrawiam maria

6. Data: 2006-03-02 22:59:40

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maria" napisał w wiadomości

> Witam!Z pewna nieśmiłością ponawiam moje pytanie co dalej i
kiedy?pozdrawiam maria

:)
Już się tłumaczę. Lista poprawek została wysłana do wemastera/ki i musimy
czekać na to aż naniosą poprawki. Mam nadzięję, że mnie tylko o głowę nie
skrócą - poprawionych ma zostać około 60 (w tym ok 15 dubli) linków :( Jest
to taka wstępna poprawka - więc napewno jeszcze będą linki do poprawy w
drugiej turze. Niestety nie chcieli zgodzić się na gotowy plik html, więc
trochę to potrwa.
Pozdrawiam
Elen

The gifts the gods gave me I use in battle or in bed.
http://s3.bitefight.pl/c.php?uid=30928

[szydełko] jakie nici
serwtka
[szydełko] kulki i kule do korali i jedne kapciuszki
allegro cos pieknego
koronka wenecka