FAQ grupy

1. Data: 2002-04-06 20:21:25

Temat: FAQ grupy
Od: g...@i...pl (psphome) szukaj wiadomości tego autora

Mili Grupowicze!

W nawiązaniu do pytań o FAQ grupy, proponujemy utworzyć taki dokument
w naszym serwisie psphome. To, co obecnie jest w serwisie mówi wiele o
grupie,
jednak nie jest to klasyczny i uporządkowany FAQ. Proponujemy więc, aby
każdy
kto ma coś do powiedzenia, każdy, komu leży na sercu konstruktywne wpisanie
się
w historię grupy jako współautor najważniejszego dla niej dokumentu - jak
też
każdy kto ma pytanie dotyczące forum dyskusyjnego psp - zabrał w tym wątku
głos.
Wspólnymi siłami stworzymy aktualny dokument z prawdziwego zdarzenia...

Jeśli ktoś potrafi wskazać najlepszy wzorzec dla takiego pomysłu - również
prosimy o podanie namiarów, czyli tak zwanych linek....;)).

Co Wy na to mili grupowicze...?:))...

pozdrawiam serdecznie
w imieniu redakcji psphome
guniek

p...@p...onet.pl
http://www.psphome.htc.net.pl

1. Data: 2002-04-07 14:07:57

Temat: Re: FAQ grupy
Od: i...@w...pl (Marsel) szukaj wiadomości tego autora

g...@i...pl (psphome) wrote in
<M...@i...pl>:

>Mili Grupowicze!

(to do mnie)

<....>
>Co Wy na to mili grupowicze...?:))...

To bardzo fajowy pomysl, Szanowana Redakcjo.
Cenne byloby z pewnoscia to dla rozwoju nie tylko grupy, samej sie, ale i starych,
znudzonych, zrzedliwych, ..., grupowiczow; mieliby bowiem wiecej miejsca na forum
dla siebie, jak mi sie zdaje, bo mogliby jednym slowem odeslac natretnych nowicjuszy
to owego faqua, gdyby byl powstal sie wpolnymi silami, a rzetelny byl.

Nie wiem jednak jak uda sie go, pomysla onego, zrealizowac, albowiem sam nie jestem
w stanie w tym uczestniczyc, przez swoje wiadome u?omstwo, ale mocno popieram, i na
ile sil i pamieci mi starczy bede otuchy tworczycielom dodawal (lub lepiej moze nie
- podle ich woli ;)

Marsesek

1. Data: 2002-04-07 15:53:11

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" <i...@w...pl>

> ile sil i pamieci mi starczy bede otuchy tworczycielom dodawal (lub lepiej
moze nie
> - podle ich woli ;)
> Marsesek

Witaj, Marsesku:)
Urodziłeś się naNoVo ;) ?
E.

ps.dziękujemy za wsparcie:)

1. Data: 2002-04-08 18:08:43

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"psphome" news:MGBBKNCGJBHGIDOPIMLKGEEDDKAA.guniek@inetia.pl..
.
no i?
macie już jakiś prototyp?
można spojrzeć?

--
Mania
_________________________

http://groups.google.com/groups?hl=pl&group=alt.pl.h
um.sztuka

1. Data: 2002-04-08 20:00:49

Od: g...@i...pl (psphome) szukaj wiadomości tego autora

Marsesku!

> To bardzo fajowy pomysl, Szanowana Redakcjo.

No tak :-) Na starych (stażem;-)) grupowiczów można liczyć:-)

> Cenne byłoby z pewnością to dla rozwoju nie tylko grupy, samej
> się, ale i starych,
> znudzonych, zrzędliwych, ..., grupowiczow; mieliby bowiem więcej
> miejsca na forum
> dla siebie, jak mi się zdaje, bo mogliby jednym słowem odesłać
> natrętnych nowicjuszy
> to owego faqua, gdyby był powstał się wpolnymi silami, a rzetelny byl.

Bardzo dziękujemy za odpowiedz!
Za wsparcie... na razie duchowe, ale wiemy przecież, że stać Cię na wiele
więcej.
Przecież to właśnie tak doświadczeni jak miedzy innymi Ty grupowicze, znają
doskonale grupę... nie pisane prawa tutaj obowiązujące... teraz właśnie jest
okazja by je spisać.
Gorąco zachęcamy do udziału w tworzeniu FAQ psp.
Przecież nikt bardziej niż Wy - mili grupowicze nie wie co na grupie
denerwuje... jakie pytania pojawiają się najczęściej...

Niebagatelny może być oczywiście również udział nowicjuszy!
Czekamy na pytania, a odpowiedzi się na pewno znajdą... :-)))

pozdrawiam serdecznie
w imieniu redakcji psphome
guniek

p...@p...onet.pl
http://www.psphome.htc.net.pl

1. Data: 2002-04-08 20:33:28

Od: i...@w...pl (Marsel) szukaj wiadomości tego autora

g...@i...pl (psphome) wrote in
<M...@i...pl>:

<...>
>Bardzo dziekujemy za odpowiedz!

jeszcze nei dziekuj, oj, nie dziekuj...

>Za wsparcie... na razie duchowe, ale wiemy przeciez, ze stac Cie na
>wiele wiecej.

taaaak? co jeszcze o mnie wiecie? i kto to jest to 'my'? ;-)

>Przeciez to wlaśnie tak doświadczeni jak miedzy innymi Ty grupowicze,

bzdura!
ja jestesm tu nowy! wiec wypowiem sie jako nowy, tak bedzei uczciwiej :)
i tylko okresowo bywam aktywny, zwlaszcza kiedy czegos nie rozumiem (a wiekszosci
tematów i wypowiedzi nie rozumiem), potrzebuje pogadac z róznymi takimi... albo jak
sie normalnie nudze w pracy, albo mam jej dosc, albo jeszcze... niewazne, abo jak
teraz... bo w sumie to fajnie jestescie, tacy no, smieszni ;)
prawie przypadkiem tu bywam, pisujacych w wiekszosci uwazam za... tajemniczych
nieznajomych

dlatego oto jestem za powstaniem faka - przeczytalbym go sobie i juz nie zadawal
gupich pytan

no, co najwyzej moglbym sie zastanowic nad pytaniami... ale niczego nie obiecuje,
no i to raczej by?yby moje prywatne fak, takie ktore zadaje sobie czesto czytajac...
jak na przyklad "co ja tu k. robie?", albo "o co tu k. chodzi?" ;-)))

pozdrawiam
Marsel

1. Data: 2002-04-08 20:55:21

Od: g...@i...pl (psphome) szukaj wiadomości tego autora

Mania:

> no i?
> macie już jakiś prototyp?
> można spojrzeć?

Maniu!

FAQ nie powstaje w jeden dzień... a redaktorzy oprócz psphome, mają tez
życie prywatne :-))
Poza tym w tworzeniu tego dokumentu powinna wziąć większa ilość grupowiczów,
nie tylko parę osób z redakcji.
Kto pomoże?
Kto? :-))))

pozdrawiam serdecznie
w imieniu redakcji psphome
guniek

p...@p...onet.pl
http://www.psphome.htc.net.pl

1. Data: 2002-04-08 22:23:19

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel"

> [...]
czytajac...
> jak na przyklad "co ja tu k. robie?", albo "o co tu k. chodzi?" ;-)))

Czekamy na pytania grupowiczów do zamieszczenia w FAQ grupy, co w tym wątku
wydaje się sprawą ważniejszą niż "co ja tu k....robię?", choć wielu z nas
zadaje sobie pewnie nie raz takie pytanie,
zwłaszcza gdy liczy na to, że otrzyma tu poważne, sci :-)), odpowiedzi.

Z ławki rezerwowych wspomagaczy ;)
E.

1. Data: 2002-04-09 09:43:18

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora