FAQ pl.rec.robotki-reczne całkiem nowa dostawa :)

1. Data: 2005-02-23 15:55:04

Temat: FAQ pl.rec.robotki-reczne całkiem nowa dostawa :)
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Na stronie
pojawiła się całkiem nowiutka wersja FAQ z dużymi zmianami :)
Mam nadzieję, że się Wam podoba :)

Osooby, które oprócz zgłoszeń miały do mnie pytania, proszę o
cierpliwość, postaram się wszystkim odpowiedzieć, tylko muszę mieć na to
chwilę.

Myślę, że wielkie podziękowania należą się osobom, które nanoszą zmiany
na stronę :) Zajrzyjcie i oceńcie :)

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2005-02-23 17:01:28

Temat: Re: FAQ pl.rec.robotki-reczne całkiem nowa dostawa :)
Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka, jestem pod wrazeniem! Zrobilo sie bardzo milo, niemal po domowemu!
Bardzo Ci dziekuje za prace i serce widoczna w tym nowym obliczu FAQ!

Magda N.
www.amber.blox.pl

1. Data: 2005-02-23 17:13:18

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka napisał(a):

> Mam nadzieję, że się Wam podoba :)

Podoba, podoba, ale dlaczego mamy nie pisac na grupe drukowanymi
literami? Ja odrecznie na klawiaturze nie potrafie pisac ;)

th.

1. Data: 2005-02-23 19:21:54

Od: "Al;eksandra" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

DZIĘKUJĘ, Ola

1. Data: 2005-02-23 19:54:01

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że wielkie podziękowania należą się osobom, które nanoszą zmiany
> na stronę :) Zajrzyjcie i oceńcie :)
>
> Pozdrawiam
> Julita

Julitko cuudnie, wielkie dzieki za te prace

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2005-02-23 21:39:09

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

M.Nowak wrote:
> Julka, jestem pod wrazeniem! Zrobilo sie bardzo milo, niemal po domowemu!
> Bardzo Ci dziekuje za prace i serce widoczna w tym nowym obliczu FAQ!

To nie mnie się należą podziękowania za wygląd, ja tylko składam
podrzuconą przez Was zawartość :) (jak widać zawartość też trochę
zmieniła postać ;P )
Jeśli chodzi o wygląd, dziękujcie Kyi, której się chciało przerabiać,
ozdabiać, wycinać i w ogóle myśleć nad tym :)
Pamiętajcie też, że nie byłoby pewnych zmian bez pomysłów i zgłoszeń
niekórych z Was, i tu podziękowania się należą Honoracie, Pusi, Oli,
Monice, Kroowce, Dominice i w ogóle wszystkim, którym chciało się coś
dołożyć (przepraszam, jeśli kogoś zgubiłam)
Oczywiście wszelkie pomysły i linki i co tam jeszcze Wam przyjdzie do
głowy są nadal mile widziane, tradycyjnie z FAQ w temacie ;)

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2005-02-24 06:03:12

Od: "Mirella" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julko świetnie bardzo się ciesze że nie będe musiała przekopywać grupy w
poszukiwaniu "dobrych rad" jak co zrobić.
Myślę że w sklepach mogłabyś umieścić link

http://swiathaftu.olsztyniak.pl/palety_kolorow.php

jest to fantastyczny sklep, w którym zaopatrywałam się już nie raz. Opłaty
za wysłanie paczki są niewielkie a zamówienia realizowane są w ciągu 3 dni.
Pozdrawiam Mirella

1. Data: 2005-02-24 08:30:48

Od: "Renata" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Super,bardzo przejrzyście i czytelnie.To jest wręcz biblia dla wszystkich
którzy pojawiają się na grupie.Tylko żeby chcieli do niej zajrzeć.Mimo
wszystko u nas jest i tak najfajniej!
Pozdrawiam
Renata z Obornik.Wlkp
P.S.Dawno mnie tu nie było ale pilnie dziergam lilię Stargazer

1. Data: 2005-02-24 08:49:02

Od: "Milena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Świetnie, super, rewelacja...
Dziekuję bardzo wszystkim dziewczynom, które wkładają swój wysiłek i poświęcają
cenny czas (zaniedbując robótki :)), żeby nam wszystkim ułatwić życie.
Jesteście wielkie. Pozdrawiam.

Milena

1. Data: 2005-02-24 13:56:38

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Juleńko ja jakoś nie widze żadnych zmian, posłałam Ci link działający, a tam dalej
widnieje nie działający we FAQ.
Bardzo bym prosiła o poprawki:

W kartki-ramki: zamiast http://www.craftcreations.com/Cards/cards.html ma być to:

http://tinylink.com/?EFKNCN8fi2

i bardzo prosze o dopisanie do albumow 7 ya mojego:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0
Monika z Rybnika (mordka)

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0
*****************
ciekawy link
http://tinylink.com/?yFbJStMZoH
FAQ pl.rec.robotki-reczne
Archiwum z wyszukiwarka tematow
http://glinki.com/?l=g0wzwz

Mulina Madeira
[xxx]link...
[Krakow] spotkanie
/szydełko/ Pomocy
[szydelko]Crinoline Ladies Book of Doiles "wrzucilam"