FAQ pl.rec.robotki-reczne, czyli gdzie sie podzialy robotki?

1. Data: 2007-11-11 01:32:20

Temat: FAQ pl.rec.robotki-reczne, czyli gdzie sie podzialy robotki?
Od: "AgaM" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do zwiedzania:
http://pl.rec.robotki.reczne.faq.w.interia.pl/

Jest nowa ankieta, zobaczcie ;-)
Wyniki poprzedniej są dość zaskakujące. Okazało się, że najwięcej nas
urodziło się zimą, co zapewne jest efektem... poprzedniej wiosny, hihi
;-) Sporo też urodziło się zaraz po wakacjach - ach te niegdysiejsze
bale karnawałowe :))))
Być może mają też na zdolności robótkowe układy gwiazd podczas
narodzin, ale... ja się na tym nie znam i nie podejmuję się analizy!
Zakończyła się ankieta na temat kolejnego sklepu. Z uwagi na
systematycznie słabnące zainteresowanie ankietą o sklepach - następnej
nie będzie :-)

AgaM

2. Data: 2007-11-11 09:27:21

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgaM pisze:
> Zapraszam do zwiedzania:
> http://pl.rec.robotki.reczne.faq.w.interia.pl/
>
> Jest nowa ankieta, zobaczcie ;-)

Hmm, szkoda, ze jest tylko jedna opcja wyboru ;/
Czy robisz sama formularz do ankiety czy jakims automatem? Jesli chcesz
pomocy przy htmlu, wal na priv.

th

3. Data: 2007-11-11 14:52:21

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli pisze:

> Hmm, szkoda, ze jest tylko jedna opcja wyboru ;/

Szkoda... mi pasują 4 odpowiedzi ;-)

Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

4. Data: 2007-11-15 10:51:23

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgaM wrote:

> http://pl.rec.robotki.reczne.faq.w.interia.pl/
>
> Jest nowa ankieta, zobaczcie ;-)

Przy takiej ankiecie powinna być możliwość wyboru kilku opcji. Ja robię
rzeczy dla siebie, ale część rozdaję znajomym, a w ankiecie musiałam
zaznaczyć tylko jedną możliwość.

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2007-11-15 18:06:17

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> napisał
w wiadomości news:fhh8b9$qdo$1@inews.gazeta.pl...

> Przy takiej ankiecie powinna być możliwość wyboru kilku opcji. Ja
robię
> rzeczy dla siebie, ale część rozdaję znajomym, a w ankiecie musiałam
> zaznaczyć tylko jedną możliwość.

Moim zdaniem jedna opcja zupełnie wystarczy. Nie można jednocześnie
czogoś rozdać, spruć, sprzedać i wyrzucić.
Jeśli wszyscy zaznaczą wszystkie opcje to jaki będzie sens tej ankiety?
Zresztą , wszystkie te ankiety w ogóle są idiotyczne i na miejscu ich
autorki bym sobie je odpuściła.

6. Data: 2007-11-15 19:08:34

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:

> Moim zdaniem jedna opcja zupełnie wystarczy. Nie można jednocześnie
> czogoś rozdać, spruć, sprzedać i wyrzucić.

Jednej rzeczy nie, a ktora z nas zrobila w zyciu tylko jedna jedyna rzecz?

> Jeśli wszyscy zaznaczą wszystkie opcje to jaki będzie sens tej ankiety?

Jak kazdej innej z opcja wielokrotnego wyboru.

> Zresztą , wszystkie te ankiety w ogóle są idiotyczne i na miejscu ich
> autorki bym sobie je odpuściła.

Ee tam, walorow badawczych wielkich nie maja, ale troche ozywiaja faq.

th

7. Data: 2007-11-16 07:56:08

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:

> robię
>>

> Moim zdaniem jedna opcja zupełnie wystarczy. Nie można jednocześnie
> czogoś rozdać, spruć, sprzedać i wyrzucić.

Mąż dostał obrazek, poduszka leży na kanapie, znajoma kupiła serwetę...

> Jeśli wszyscy zaznaczą wszystkie opcje to jaki będzie sens tej ankiety?

Nie ma obowiązku zaznaczania wszystkiego.

> Zresztą , wszystkie te ankiety w ogóle są idiotyczne i na miejscu ich
> autorki bym sobie je odpuściła.

Obowiązku ich wypełniania też nie ma.

Marzena, tym razem ankiety nie wypełniłam

8. Data: 2007-11-20 08:41:18

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka wrote:

> [...]
>>

> Moim zdaniem jedna opcja zupełnie wystarczy. Nie można jednocześnie
> czogoś rozdać, spruć, sprzedać i wyrzucić.

Ale pytanie brzmiało co robisz ze sowimi robótkowymi dziełami,a nie
jednym dziełem.

> Jeśli wszyscy zaznaczą wszystkie opcje to jaki będzie sens tej ankiety?
> Zresztą , wszystkie te ankiety w ogóle są idiotyczne i na miejscu ich
> autorki bym sobie je odpuściła.

Wprost przeciwnie. Ankiety to bardzo dobry pomysł.

Pozdrawiam
Bea

szukam foto spódnicy [szydełko]
xxx
Ładna bluzeczka -top-piękniuchne-kuszą ce-druty
spotkanie w Warszawie
xxx klucz do miarki