FRAXODI podawanie

1. Data: 2008-02-14 18:13:36

Temat: FRAXODI podawanie
Od: IR <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was serdecznie.

Zapisali mi ten specyfik w dawce 1ml, i teraz mam pytanko, w strzykawce
jest pęcherzyk powietrza, co mam z nim zrobić? Zostawić, czy obrócić
igłą do góry i nacisnąć tłoczek żeby wylazło ze strzykawki? Szczerze
mówiąc nie wyczytałem nic o tym pęcherzyku w ulotce.

Z góry dzięki za pomoc

irek

2. Data: 2008-02-14 21:16:31

Temat: Re: FRAXODI podawanie
Od: Hesia <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

IR pisze:
> [...]
> igłą do góry i nacisnąć tłoczek żeby wylazło ze strzykawki? Szczerze
> mówiąc nie wyczytałem nic o tym pęcherzyku w ulotce.

zostawic ;-)
nie bedzie siniakow w brzuchu
--
Hesia