FRYWOLITKI - strona www

1. Data: 2003-10-04 13:24:31

Temat: Re: FRYWOLITKI, ale [OT]
Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo nic sie nie pojawilo w wyszukiwarce! A jesli cos jest faktycznie
popularne
> to sie pojawia. Zauwaz, ze ja szukalam juz z poziomu "Groups" czyli
> coskolwiek powinno mi wyjsc, a nie wyszlo! Ot, i tyle. Finis coronat Opus?

Ależ Anno, nie masz racji!
Aby odczytywać wiadomości grupowe, trzeba mieć te grupy zasubskrybowane
(dlatego pisałam wcześniej pod postem Grażynki, bo wiem, że ona je
odwiedza).
Wyszukiwarka z poziomu grup pokazuje wyłącznie GRUPY o wpisanym słowie
kluczowym. Nie miałaś prawa nic znaleźć takim sposobem. Natomiast wpisując
w_kolejnych_grupach_frywolitkowych słowo Poland, otrzymasz to, czego
szukasz. Dlaczego Poland? Bo umieszczając ten link, nazwiska Mistrza nie
podałam :-)

> W kazdym razie dziekuje Ci,
Nie ma za co i życzę powodzenia w poszukiwaniach.

> i pozdrawiam,
Ja również,

> O.C_P
Iw.

1. Data: 2003-10-04 13:37:27

Temat: Re: FRYWOLITKI - strona www
Od: "annaweronika" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja się wyłamię z powszechnych zachwytów...
Ale kicz... przeraża mnie ta ozdobność, to natłoczenie elementów wszelakich.
Oczywiscie jestem pełna uznania dla techniki, dopracowania wzorów itp, ale....
jak na mój gust to za ozdobne to wszystko... ufff...
pozdr
annaweronika

1. Data: 2003-10-04 14:06:18

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iweczka napisał(a):

> Ależ Anno, nie masz racji!

> Aby odczytywać wiadomości grupowe, trzeba mieć te grupy zasubskrybowane

> (dlatego pisałam wcześniej pod postem Grażynki, bo wiem, że ona je

> odwiedza).

Tyle to akurat wiem, i jedna z nich mam! (>Tatting)

Jak widac z powyzszego nie te sama, co Ty.

> Wyszukiwarka z poziomu grup pokazuje wyłącznie GRUPY o wpisanym słowie

> kluczowym.

No wlasnie, ale biorac pod uwage to co zostalo napisane ...zajrzyj na
Yahoo...ja wpisalam jako slowo kluczowe Hobbies Crafts/Tatting -> szukaj ->
Stawasz;

nic lepszego nie przyszlo mi do glowy. I pod tym szukalam. Czyli jednak mialam
racje?

(...)

>Dlaczego Poland? (...)

I tu lezy pies pogrzebany!

Tego nie przewidzialam.

O.C_P

Finis!

1. Data: 2003-10-04 15:37:08

Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś okropna Ciotko Paszczaka! ;-))) :-))) :-D

Iw.

1. Data: 2003-10-04 17:03:59

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś okropna Ciotko Paszczaka! ;-))) :-))) :-D

Jak już wymieniłyście uprzejmości ;) i informacje na temat poszukiwania
tematów w grupach, w wolnej chwili podajcie kilka linków do tych stron, może
znajdą się jakieś nowe, których nie znam.
Bo ja niestety nie czytam tych grup ;(

Podeślecie?

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-10-04 17:38:03

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ela0626 napisał(a):

w wolnej chwili podajcie kilka linków do tych stron, może

> znajdą się jakieś nowe, których nie znam.

Bardzo prosze:

tu pojawia sie ok 50 grup, i teraz to juz kwestia Twojego wyboru, do ktorej z
nich sie zapiszesz. Wymagane jest : adres email i haslo. Jesli chcesz, to
mozesz zalozyc sobie nowe konto na Yahoo, specjalnie w tym celu (nie dostajesz
niechcianych wiadomosci).

Inne linki to stron z grupami, z frywolitkami to np.

(po angielsku)

http://m.webring.com/hub?ring=etatters

ok. 50 grup;

lub, troche bardziej ogolnie:

http://www.georgiaseitz.com/

tam jest ciagly kurs w internecie frywolitek (+ archiwum),

NB. bardzo dobry ;

i cala masa innych (wpisz w wyszukiwarke np: tatting/frywolite/occhi)
Pozdrawiam serdecznie,

O. C_P

1. Data: 2003-10-04 17:38:30

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście!
> Może takie?
> http://www.jamescgroves.com/mdtatter/bookmark1.htm
> http://groups.msn.com/NeedleTattingTwo/membersorigin
aldesigns.msnw
> http://www.geocities.co.jp/PowderRoom/1849/p_bat_kis
sing.html
> http://www.tattingreborn.com/patterns.html

Wielkie dzięki, zaraz tam lecę i czekam na kolejne.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-10-04 17:39:02

Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podeślecie?

> [...]

Pozdrawiam,
Iw.

1. Data: 2003-10-04 17:40:43

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iweczka napisał(a):

> Jesteś okropna Ciotko Paszczaka! ;-))) :-))) :-D

Tez mi nowina!

A co oznacza O. C_P ?! Hm...!?

;-)))

Anna

P.S. tylko Gryzilepki mnie kochaja....

1. Data: 2003-10-04 17:53:40

Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tez mi nowina!
> A co oznacza O. C_P ?! Hm...!?
> ;-)))
>
> Anna

Toteż właśnie dlatego tak napisałam :-)))
Iw.

mój szalik się zwija
[pyt] najnowszy numer Anny
xxx-pierwsze w zyciu
[xxx] Teresa Wentzler's Celestial Dragon
poszukuje schematu na obrus