Fajne i praktyczne małe pokoje dla dzieci

11. Data: 2009-08-04 09:49:47

Temat: Re: Fajne i praktyczne małe pokoje dla dzieci
Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa pisze:

> eee to mój odpada - mamy 15 m2 :)

phi ;) 11, 38 m2 w tym jedna ściana okno, jedna nie do zastawiania, bo
tedy może się zdarzyć, że pojawi się pleśń :(, w rogu piec kaflowy. To
się dopiero ustawia ;)
Ostatecznie kupiliśmy rok temu z BRW segment Sevilla
http://www.entier.pl/index.php?main_page=popup_image
&pID=1767&zenid=368ea0bc7e1ef35b56578544c2b07439

zmieścił się na najdłuższą ścianę, ale trzeba było wyjąć drzwi wejściowe
do pokoju, na przeciwległej ścianie tapczanik i jeszcze dwa chomoki z
zabawakami i na tym koniec.

--
waruga_e

12. Data: 2009-08-04 09:58:28

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> tedy
śniadanie nie jadłam, to zjadam literki ;)
wtedy

--
waruga_e

13. Data: 2009-08-04 10:14:46

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał
> |
> okrutnie mi się podobają ich łóżka piętrowe z biureczkami - i nawet
> rozważałam zakup ale to może przy okazji innych dzieci :)
> A wogóle rozwiązania mają faktycznie kapitalne - człowiek chodzi i
> przeciera
> oczy ze zdumienia że na tak małych przestrzeniach można zmieścić tyle
> rzeczy
> i najważniejsze, nie ma wrażenia zagracenia.

Ja zawsze jak oglądam te ich aranżacje, to mam wrażenie zagracenia...
No ale ja w IKEI to tylko jakieś świeczniczki, ramki do obrazków i inne
takie duperelki kupuję. Ich meble jakoś do mnie nie przemawiają.

Agnieszka

14. Data: 2009-08-04 10:19:09

Od: "D" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze względu na wielkość pokoi głównie :-).

> Do sprzątania ? ;)

E tam, tyle samo, co w mniejszym, a w większym bałagan mniej widać.

> Lepiej popatrzyć na to co jest i stwierdzić: "tak też może być" :>

E tam, 35 lat patrze na te same pokoiki - czas na zmiany ;-).

D.

15. Data: 2009-08-04 11:43:31

Od: "Anna G." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Fajne, przemyslane aranze malych przestrzeni ma IMO IKEA.
> Iwona

A to sa te, w których nie pomyśleli, że pod oknem w bloku to jest kaloryfer?

pozdrawiam
Ania

16. Data: 2009-08-04 14:44:20

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A to sa te, w których nie pomyśleli, że pod oknem w bloku to jest
> kaloryfer?

A nie wiem, czy akurat "te". Wiem, ze mozna sie zainspirowac, jak ktos
zechce. Niekoniecznie zerznac wszystko co do centymetra.
Iwona

17. Data: 2009-08-04 18:07:03

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pokój 5m x 2,10m. Na środku od ściany do ściany łóżko pod sufitem. Na dole
> wysokość stania 1,65m , ...Łóżko ma wymiary 140x210.
5m długości to prawie salon. :)
Po co więc "wyskubywać" na siłę to miejsce?
Tak wysokie miejsce do spania i zabawy jest bardzo niebezpieczne.
Może się skońćzyć urazem głowy, zwłaszcza w tym wieku dzieci.
A to czym grozi to lepiej nie pisać.
Jeśli zaś nie podoba ci się nie posłane łużko ,
(tak to nie widać , bo wysoko),
to siebie zmień i pszyjmij do wiadomości,
że nie muszą słać łużka.

Na

18. Data: 2009-08-04 19:03:18

Od: "Agnieszka Ostrowska" <n...@...tam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> 5m długości to prawie salon. :)

Masz bujna wyobraźnię, żeby wyobrazić sobie salon na szerokości 2,10m :)))

> Po co więc "wyskubywać" na siłę to miejsce?

bo tak nam odpowiada.

> Tak wysokie miejsce do spania i zabawy jest bardzo niebezpieczne.

Bzdura

> Może się skońćzyć urazem głowy, zwłaszcza w tym wieku dzieci.
> A to czym grozi to lepiej nie pisać.

Jest wiele więcej miejsc na świecie, gdzie to się moze zdarzyc. Od trzech
lat nic sie nie stało.

> Jeśli zaś nie podoba ci się nie posłane łużko ,

Skąd takie wnioski?

> to siebie zmień i pszyjmij do wiadomości,
> że nie muszą słać łużka.

Tak, tak. Już się zmieniłam. ROTFL.

Aga

19. Data: 2009-08-04 20:33:21

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bzdura

> Jest wiele więcej miejsc na świecie, gdzie to się moze zdarzyc. Od trzech
> lat nic sie nie stało.

Najwięcej wypadkuw jest w domu.
Pracowałam w ubezpieczeniah to mi się takie dane tszymają głowy.

>Od trzech lat nic sie nie stało.
A może po prostu o tym nie wiesz?

20. Data: 2009-08-05 07:19:02

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał
> [...]
|
| zmieścił się na najdłuższą ścianę, ale trzeba było wyjąć drzwi wejściowe
| do pokoju, na przeciwległej ścianie tapczanik i jeszcze dwa chomoki z

Ja zawsze myślałam że te moje pokoje to jakieś małe są - teraz kupując
podłogę, farby, tapety stwierdzam że chyba na kawalerkę się przerzucę - bo
to co w użytkowaniu okazuje się małe i nieustawne potrzebuje tyle materiałów
że szkoda gadać.
:)

Ale naturalnej wielkości postać Hannah Montana na ścianie będzie - a co tam
;)

--
Kasia + Weronika (8-latka - już II klasa)
gg 181718

Re: Wysokosc mebli dla dziecka
Wysłać na obóz czy nie?
Re: Wysokosc mebli dla dziecka