Fajne i praktyczne małe pokoje dla dzieci

1. Data: 2009-08-03 21:10:55

Temat: Fajne i praktyczne małe pokoje dla dzieci
Od: "D" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zainspirowana postem PeJota, prosiłabym , żeby w tym wątku wrzucać linki do
zdjęć fajnych i praktycznie urządzonych pokojów dla dzieci. Komentarze
niekonieczne, choć te pełne zachwytów -i owszem ;-).
Niby jest dużo propozycji w necie, ale jako mieszkaniec blokowiska (bez
perspektyw na własny dom) wiem, jak trudno znaleźć ciekawe propozycje na
małe pokoje, w których trzeba zmieścić wszsytko dla dzieciaków (np. pokój
3x2,8 m dla nastolatka-sportowca lub pokój 3.6x2 m dla jednego-dwójki
dzieciaków).

Fajnie by było, by pomijać pokoje o powierzchni 20 m2 :-D, w których stoi
łóżko, biurko i szafa :-) - przestrzeń i owszem jest, ale taki wystrój jest
raczej nierealny w blokowej rzeczywistości :-). No, chyba , że ściany fajnie
pomalowane.

Jak sądzicie, dobry pomysł?

Pozdrawiam serdecznie
D.

2. Data: 2009-08-03 21:20:27

Temat: Re: Fajne i praktyczne małe pokoje dla dzieci
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>np. pokój 3x2,8 m dla nastolatka-sportowca lub pokój 3.6x2 m dla
>jednego-dwójki dzieciaków).
To zły pomysł. Wiele lat mieszkałam w pokoju typowego bloku, typowego
rozkładu:
2,25m x 3,25.
I zdecydowanie nie jest to godne polecenia.
Pokuj był duszny, i to jest nie do pszeskoczenia.
Nie można w zimie spać pszy otwartym oknie,
bo gdzie by łuzka nie postawić, będzie za blisko okna.

Zaś projektanci, i ci co zatwierdzali ten masowo budowany rozkład,
powinni być dożywotnio pozbawieni emerytury,
za skaznie tysięcy ludzi na mieszkanie w tej PRLowskiej wielkiej płycie .

Dużo lepszy jest obieg powietsza w pokoju większym bez ściany dzielącej.

A dzieci się kłucą. To lepiej wyhowaj dzieci.

3. Data: 2009-08-03 22:19:31

Od: "D" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie można w zimie spać pszy otwartym oknie,
> bo gdzie by łuzka nie postawić, będzie za blisko okna.

Moje mają piętrowe, jakieś 2 metry 20 cm od okna. Takie mam warunki i
niestety, ich nie zmienię.

> [...]
> powinni być dożywotnio pozbawieni emerytury,
> za skaznie tysięcy ludzi na mieszkanie w tej PRLowskiej wielkiej płycie

NIestety, nie wielka płyta, tylko pustak , ale i tak rozkładu nie da rady
zmienić. A co do ówczesnych architektów, to pewnie zgoda ;-).

> Dużo lepszy jest obieg powietsza w pokoju większym bez ściany dzielącej.

U nas się nie da, bo ściana dzieląca tzw. "duży pokój" jest nośna. Tzn. da
się przy zastosowaniu metalowych obejm, ale gra nie warta świeczki. No i nie
mamy "duzego pokoju" wtedy .

> A dzieci się kłucą. To lepiej wyhowaj dzieci.

Moje dzieci się kłócą? Gdzie to wyczytałaś? :-)

d.

4. Data: 2009-08-03 22:32:27

Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"D" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:h57npr$q8d$1@news.onet.pl...

> Moje dzieci się kłócą? Gdzie to wyczytałaś? :-)

Mała rada - nie wdawaj się w dyskusje ze znaną powszechnie netową debilką
:)

5. Data: 2009-08-04 06:04:31

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "D" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zainspirowana postem PeJota, prosiłabym , żeby w tym wątku wrzucać linki
> do zdjęć fajnych i praktycznie urządzonych pokojów dla dzieci.

Fajne, przemyslane aranze malych przestrzeni ma IMO IKEA.
Iwona

6. Data: 2009-08-04 06:20:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie D <d...@o...pl> tak oto plecie:

> [...]
> łóżko, biurko i szafa :-) - przestrzeń i owszem jest, ale taki wystrój
> jest raczej nierealny w blokowej rzeczywistości :-). No, chyba , że

Tu coś znaleźć można: http://fotoforum.gazeta.pl/71,1,35.html?sv=1
Oczywiście są i pokoje duże i małe.

Qra

7. Data: 2009-08-04 06:35:09

Od: "Agnieszka Ostrowska" <n...@...tam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> małe pokoje, w których trzeba zmieścić wszsytko dla dzieciaków (np. pokój
> 3x2,8 m dla nastolatka-sportowca lub pokój 3.6x2 m dla jednego-dwójki

Pokój 5m x 2,10m. Na środku od ściany do ściany łóżko pod sufitem. Na dole
wysokość stania 1,65m , ja przechodzę bez schylania głowy. Na górze
dzieciaki siedzą wygodnie wyprostowane. Łóżko ma wymiary 140x210. Na
początku chłopcy spali pod ścianą, na krótszym boku, mieli między sobą
przerwę, teraz troszkę są więksi i powoli potrzebują spać "wzdłuż", obok
siebie. Jest to miejsce do spania, czytania, oglądania TV, grania na
PlayStation.
"Dolny" poziom to szafy, regały, składane biurka, wieszaczki,. Zostaje
miejsce do zabawy. Chłopcy prawie 8 i prawie 10 lat. Wolelibyśmy mieć 100m2
zamiast 36 (chętnie z ogrodem), ale póki co jakoś próbujemy sobie radzić.

Aga

8. Data: 2009-08-04 06:36:49

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "D" <d...@o...pl> napisał

| Fajnie by było, by pomijać pokoje o powierzchni 20 m2 :-D, w których stoi
| łóżko, biurko i szafa :-)

eee to mój odpada - mamy 15 m2 :)
Ale w razie co to jak już zrobię ten cholerny remont to wrzucę fotkę - może
akurat coś pomogę :)

--
Kasia + Weronika (8-latka - już II klasa)
gg 181718

9. Data: 2009-08-04 06:39:15

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał
| Fajne, przemyslane aranze malych przestrzeni ma IMO IKEA.

okrutnie mi się podobają ich łóżka piętrowe z biureczkami - i nawet
rozważałam zakup ale to może przy okazji innych dzieci :)
A wogóle rozwiązania mają faktycznie kapitalne - człowiek chodzi i przeciera
oczy ze zdumienia że na tak małych przestrzeniach można zmieścić tyle rzeczy
i najważniejsze, nie ma wrażenia zagracenia.

10. Data: 2009-08-04 09:35:22

Od: "D" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odnoszę wrażenie że masz kompleksy z tytułu mieszkania w bloku.

Kompleks to chyba nie jest, ale przyznaję, że zazdroszczę tym, co maja dom
:-). Ze względu na wielkość pokoi głównie :-).

> Rzucić okiem można, choć sam obrazek niewiele mówi. U nas przykładowo
> życie zweryfikowało ustawienie mebli, łóżko musiało zostać wyeksmitowane
> z najzimniejszego kąta.

No tak, ale zawsze można coś podpatrzyć i spróbować u siebie coś zmienić.

Re: Wysokosc mebli dla dziecka
Wysłać na obóz czy nie?
Re: Wysokosc mebli dla dziecka
Re: Wysokosc mebli dla dziecka