Fajne wzory krzyzykowe dla dzieciaków ( i nie tylko )

1. Data: 2001-11-05 17:44:47

Temat: Fajne wzory krzyzykowe dla dzieciaków ( i nie tylko )
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Goraco polecam ponizsze strony z tzw. "free" wzorami:
http://www.vsccs.com/charts/IntlBears.html - seria misiow w stojach
narodowych ( co miesiac dodawana jest nowa postac ),
http://www.maurer-stroh.com/ems.htm - seria dzieci w "strojach" roznych
zwierzakow ( nalezy wybrac na pasku po lewej stronie ekranu "Animal Baby
Series ); ponadto troche innych darmowych wzorków ( nalezy wybrac na pasku
na gorze ekranu "Free".

Owocnego krzyzykowania,
Kayra

1. Data: 2001-11-06 10:27:06

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

strasznie mi sie podobaly obie stronki. ciekawe, kiedy bedzie misiu w
naszych narodowych barwach. zaluje, ze to nie sa ptaszki, bo nosze ptasie
nazwisko, moze ktos zna stronki z fajnymi ptaszkami ?

co do dzieci, to tez extra ! mi najlepiej podobalo sie: dziecko owieczka,
dziecko malpka i dziecko nietoperz.

pozdrawiam z rzeszowa (gdzie jednak jeszcze jest posucha pasmanteryjna...)

1. Data: 2001-11-06 14:05:31

Od: "Agata Skowronska" <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> strasznie mi sie podobaly obie stronki. ciekawe, kiedy bedzie misiu w
> naszych narodowych barwach. zaluje, ze to nie sa ptaszki, bo nosze ptasie
> nazwisko, moze ktos zna stronki z fajnymi ptaszkami ?

"Pięterko" wyżej gapciu masz mnóstwo ptaszątek:
http://www.vsccs.com/me/711-Hummingbirds/Hummingbird
sCollection.htm
Ale niestety trzeba bulić, ale są *.jpg można próbować przerabiać w jakimś
programiku....

Agatka (Skowronek)

1. Data: 2001-11-27 11:23:10

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
iv.pl...
> Faktycznie fajne. Nawet więcej niż fajne.
> Ale ja nie mogę wejść do tych misiów w kwiatkach z 1998. Nie da się czy
> tylko ni nie wchodzi?
> Gocha - całkiem nowy egzemplarz na grupie.

Witaj, egzemplarzu :-))
A jaki adresik klikasz, bo nie bardzo pamietam, czy ogladalam
Grazyna

1. Data: 2001-11-27 18:34:33

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Misiów z 1998 w schematach krzyżykowych nie ma - są tylko odnośniki do
schematóe maszynowych
2. Stronki o których mowa, to strony z tzw. "free" wzorami:

Użytkownik "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
iv.pl...

> Witaj, egzemplarzu :-))
> A jaki adresik klikasz, bo nie bardzo pamietam, czy ogladalam

polski len- cd
Maszyna dziewiarska - gdzie mozna kupić
instrukcja obsługi masz. dziewiarskiej
porządek z muliną