Fajni jestescie

1. Data: 2000-11-17 11:09:05

Temat: Re: Fajni jestescie
Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Mechanik na pl.sci.psychologia napisal(a):
Witaj :)
>Czesc!
>
>Z przyjemnoscia stwierdzam, ze trafilem na grupe, w ktorej uczestnicza
>ludzie na poziomie, a moze po prostu ludzie normalni, przecietni zjadacze
>chleba, tacy jak ja...

Z ta normalnoscia bywa roznie. A problemy ma kazdy bez wzgledu czym sie
opycha ;)

>Poniewaz nigdy chyba oficjalnie nie przywitalem sie Wami, mimo, iz kilka
>razy zdazylo mi sie zabrac glos, wiec niniejszym chce to naprawic...
ciesze
>sie, ze tu trafilem i pozdrawiam wszystkich.

Hej, siadaj i tez zjadaj chleb ze wspolnego talerza ;)

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@w...pl

1. Data: 2000-11-17 14:12:09

Temat: Odp: Fajni jestescie
Od: "zuza" <z...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z przyjemnoscia stwierdzam, ze trafilem na grupe, w ktorej uczestnicza
> ludzie na poziomie, a moze po prostu ludzie normalni, przecietni zjadacze
> chleba, tacy jak ja...

i jak widzisz raczej maja dobre intencje
wiec niekoniecznie trzeba warczec
ja mialam dobre intencje
pozdrowka dla Ciebie
zuza