Fajny pomysl ( Ania Lipek vs Ninka ) :-]

1. Data: 2000-08-19 00:09:11

Temat: Fajny pomysl ( Ania Lipek vs Ninka ) :-]
Od: "Zbirkos" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Jako, ze na liscie rozpoczela sie goraca dyskuja na temat Pani Ninki i Pani
Ani Lipek proponowalbym moze zalozenie jakis fan klubow obu tych zacnych
Pan.

Warto zrobic jakas stronke WWW i postawic tam po przeciwnych stronach osobe
Pani Ani Lipek i Pani Ninki, na srodku umiescic sonde, ktora jest lepsza.

Co Wy na to :-)))

pozdrawiam
Zbirkos

1. Data: 2000-08-19 00:58:48

Temat: Re: Fajny pomysl ( Ania Lipek vs Ninka ) :-]
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Zbirkos" <z...@t...pl> writes:

> Warto zrobic jakas stronke WWW i postawic tam po przeciwnych stronach osobe
> Pani Ani Lipek i Pani Ninki, na srodku umiescic sonde, ktora jest lepsza.

A ja, zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych nie zgadzam sie na
umieszczanie mojego nazwiska i jakichkolwiek danych mnie dotyczacych
na tej stronie ;)

W ogole moznaby juz skonczyc z tymi bzdurkami nt. fanclubow.
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-08-19 10:02:36

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbirkos" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
osobe
> Pani Ani Lipek i Pani Ninki, na srodku umiescic sonde, ktora jest lepsza.

No i co Ty w morde pierdolony bambusie, co Ty? W chuja lecisz czy sie tylko
z wlasnym kutasem na lby zamieniles? Jak smiesz porownywac mnie do tej
pojebanej Ninki, no kurwa mac takie nico do mnie!!! Czy myslisz, ze uda Ci
sie zrobic taka strone? Bo ja na to mowie gowno prawda Ty zawszony chuju,
strone WWW bedziesz mial jak ja sobie narysujesz. Ja jestem lepsza!!!!
Przepraszam za przeklenstwa misiu, nie gniewaj sie na mnie :-(. Jestes fajny
koles, ale blagam abys nie byl tak podly i nie porownywal mnie do kogos
rownie inteligentnego jak Ninka, bo ja nie mam szans. Ja jestem strasznie
glupia, jakas niedorozwinieta umyslowo i nie chce aby mnie porownywano do
tej kobitki. Jestem psychiczna, mozecie zrobic strone obrazajac mnie na
rozne sposoby, bo ja tego chce, ja tego pragne. Chce abyscie pokazali mnie
ze zlej perspekty, ale nie probujcie mnie do nikogo porownywac, bo Ninka
jest lepsza ode mnie i taka jest prawda.
Jeszcze raz serdecznie przepraszam za przeklenstwa. Blagam o przebaczenie, a
jesli to mozliwe to prosze o puszczenie w niepamiec tego niemilego
incydentu. Musialam sie wyzyc i to wszystko, a Ty stales sie moja ofiara.
Naprawde nic do Ciebie nie mam.
Ania

1. Data: 2000-08-19 11:13:53

Od: "Mark Smys" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ninka napisała:

> A ja, zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych nie zgadzam sie na
> umieszczanie mojego nazwiska i jakichkolwiek danych mnie dotyczacych
> na tej stronie ;)

E, i tak sie kazdy domysli o kim jest strona, wystarczy dac PIERDOL w
naglowku...

> W ogole moznaby juz skonczyc z tymi bzdurkami nt. fanclubow.

Czasami to nawet madrze prawisz... ale kto Cie slucha...

Pozdrawiam

Mark...

1. Data: 2000-08-19 13:29:22

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisał(a) w wiadomości:

>No i co Ty w morde pierdolony (1) bambusie, co Ty? W chuja (2) lecisz czy
sie tylko
>z wlasnym kutasem (3) na lby zamieniles? Jak smiesz porownywac mnie do tej
>pojebanej (4) Ninki, no kurwa mac (5) takie nico do mnie!!! Czy myslisz, ze
uda Ci
>sie zrobic taka strone? Bo ja na to mowie gowno prawda Ty zawszony chuju
(7),

56 wyrazów
7 przekleństw
+ 7 słó związanych z przekleństwem
14 na 56 = 25%
A ktoś się bulwersował że musi czytać pierdol w hoście.
Zenek

1. Data: 2000-08-19 15:43:30

Od: "Siriuz" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> No i co Ty w morde pierdolony bambusie, co Ty? W chuja lecisz czy sie
tylko
> z wlasnym kutasem na lby zamieniles? Jak smiesz porownywac mnie do tej
[...] bla, bla, bla...

Osoba Ani Lipek jest raczej NTG, az dziw ze jest jeszcze tolerowana, burzy
zupelnie porzadek grupy...

1. Data: 2000-08-19 16:23:44

Temat: [OT] pierdol w hoście
Od: "Mark Smys" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Pan Zenek napisał:

> 56 wyrazów
> 7 przekleństw
> + 7 słó związanych z przekleństwem
> 14 na 56 = 25%
> A ktoś się bulwersował że musi czytać pierdol w hoście.

Powiadasz słów związanych z przekleństwem ;))), ciekawe podejście do
tematu... dla mnie było by ich znacznie więcej.

Ponieważ ten ktoś to pewnie ja, dlatego odpowiadam:

Słowo "pierdol" musiałem dzisiaj (do godziny 18:00) przeczytać 30 (3x10)
razy, wczoraj 84 (3x28) razy itd... Jak to się ma do 7 przekleństw Ani? Nie
należy również zapominać o tym, że Ania nie pisuje tu tak nałogowo jak
Ninka, pojawia się i znika... Co najważniejsza, a o czym pan szanowny raczył
zapomnieć, Ania przeprosiła za te bluzgi, a ja niestety nie doczekałem się
choćby najmniejszgo przepraszam ze strony szanownej Ninki... Nie możemy
również zapominać o tym, że Ania ma 15 lat!!!, i ma jakieś tam problemy ze
swoją osobowością, częste zmiany nastrojów, brak równowagi emocjonalej itd.
Natomiast Ninka to kobieta *dorosła* która założyła rodzinę i dla głupiego
szpanu zrobiła sobie za przeproszeniem pierdoloną domenę i teraz robi
pierdolone jaja z całej grupy. Co dziwne przeszkadzają jej wulgaryzmy Ani,
co już kilkukrotnie podkreślała swoimi wypowiedziami i głośnym PLONK. Gdyby
mi powiedziała co nią kierowało przy doborze nazwy hosta, to może bym się i
nie bulwersował, a tak, dla samej choćby zasady, będę...

Jeśli jednak sie mylę, to proszę mnie uświadomić, a ja natychmiast dołączę
nową stopkę do swoich postów o takiej np. treści:

Pozdrawiam

Mark...
s...@p...com
s...@c...wam.w.dupe.pierdolone.kutasy

1. Data: 2000-08-19 18:07:12

Temat: Re: [OT] pierdol w hoście
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mark Smys wrote:
[..]
> pierdolone jaja z całej grupy. Co dziwne przeszkadzają jej wulgaryzmy Ani,
> co już kilkukrotnie podkreślała swoimi wypowiedziami i głośnym PLONK. Gdyby
[..]

Słusznie zauważyłeś. Nie tylko przy Lipkowej to widziałem. Nie raz waliła
plonkiem za... [nie śmiejmy się] chamstwo dyskutanta (sic!).
To się nazywa chyba obłuda, czy jakoś tak... ;))

> nową stopkę do swoich postów o takiej np. treści:
[..]
> s...@c...wam.w.dupe.pierdolone.kutasy

a nie lepiej a...@w...was.wszystkich ?

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2000-08-19 18:35:08

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Mark Smys napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
>Jeśli jednak sie mylę, to proszę mnie uświadomić, a ja natychmiast dołączę
>nową stopkę do swoich postów o takiej np. treści:

> [...]

jakoś mniej mnie to razi niż rzucani błotem pani Lipek
Zenek

1. Data: 2000-08-20 11:46:28

Od: "Zbirkos" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zgadzac sie to zawsze mozna, sek w tym czy Cie wysluchaja !

pozdrawiam :-)
Zbirkos

Dewiacje seksualne - voyeurism
walcz z wiatrakami