Fantastyka

1. Data: 2010-05-18 22:30:50

Temat: Fantastyka
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieci (a potem dorośli) czytające fantastykę są konfliktowe i izolują się
od społeczeństwa. Dziś usłyszałam, z wtrąceniem "moje wieloletnie
doświadczenie pedagogiczne wskazuje". Ktoś ma ochotę poprzeć/popolemizować?
;-)

Agnieszka na ostatniej prostej gimnazjalnej

2. Data: 2010-05-19 07:02:44

Temat: Re: Fantastyka
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Agnieszka <a...@z...pl> tak oto plecie:

> [...]
> się od społeczeństwa. Dziś usłyszałam, z wtrąceniem "moje wieloletnie
> doświadczenie pedagogiczne wskazuje". Ktoś ma ochotę

Ekspertem od fantastyki jest Ikselka. I nawet cudzysłów pasuje.

Qra

3. Data: 2010-05-19 07:31:36

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
>W Usenecie Agnieszka <a...@z...pl> tak oto plecie:

> Ekspertem od fantastyki jest Ikselka. I nawet cudzysłów pasuje.

Wiek by się zgadzał... ale Ikselka chyba nie mieszka w Warszawie ;-)

Agnieszka

4. Data: 2010-05-19 08:58:56

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> [...]
> od społeczeństwa. Dziś usłyszałam, z wtrąceniem "moje wieloletnie
> doświadczenie pedagogiczne wskazuje". Ktoś ma ochotę

Przebijam :) "Ja też jestem matką - z 25 letnim doświadczeniem.Co prawda nie
ma to znaczenia, ale..."

Twierdzenie powyzsze nie jest prawdziwe, gdyz ponieważ ja na przykład nie
czytam fantastyki, a w kaszę sobie dmuchać nie daję (co oznacza
konfliktowość) i izoluję się od społeczeństwa.
J.

5. Data: 2010-05-19 09:47:06

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czytam fantastyki, a w kaszę sobie dmuchać nie daję (co oznacza
> konfliktowość) i izoluję się od społeczeństwa.

Może podprogowo przyjęłaś jakąś dawkę fantastyki i teraz wyłazi ;-)

Agnieszka

6. Data: 2010-05-19 09:50:27

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Agnieszka <a...@z...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Może podprogowo przyjęłaś jakąś dawkę fantastyki i teraz wyłazi ;-)

Bajki to też fantastyka (wedle tego długoletniego pedagoga)?

Qra

7. Data: 2010-05-19 09:50:48

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Agnieszka <a...@z...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wiek by się zgadzał... ale Ikselka chyba nie mieszka w Warszawie ;-)

Może akurat przelatywała.

Qra

8. Data: 2010-05-19 10:29:29

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bajki to też fantastyka (wedle tego długoletniego pedagoga)?

Nie wiem, ale chyba wolę już się nie dowiadywać.

Agnieszka

9. Data: 2010-05-19 15:28:11

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Może podprogowo przyjęłaś jakąś dawkę fantastyki i teraz wyłazi ;-)

Słowo daję, że z fantastyki to tylko Harrego Pottera czytałam, a objawy mam
od wczesnej młodości;-)
J.

10. Data: 2010-05-19 18:16:11

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Słowo daję, że z fantastyki to tylko Harrego Pottera czytałam, a objawy mam
> od wczesnej młodości;-)

A miałaś nianię ?
http://www.youtube.com/watch?v=U0z3A0FFKoQ&feature=r
elated