Farba do włosów dająca połysk na włosach

1. Data: 2006-10-09 19:25:27

Temat: Farba do włosów dająca połysk na włosach
Od: "Sklepowa" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Włosy mam prawie czarne (farbuję).
Znacie może farbę, która da piękny połysk na włosach?

Pozdrawiam
M.

2. Data: 2006-10-09 19:42:49

Temat: Re: Farba do włosów dająca połysk na włosach
Od: "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sklepowa" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> Włosy mam prawie czarne (farbuję).
> Znacie może farbę, która da piękny połysk na włosach?

Teraz jestem blondynką, ale długi czas farbowałam włosy na ciemny brąz,
właściwie były czarne. Wszyscy zwracali uwagę na połysk i każdy mnie pytał
czym farbuję. Farbowałam Palette, tylko myłam zawsze pantene pro v i zawsze
używałam tej samej odzywki. Włosy blond niestety nie mają takiego połysku
jak ciemne, ale cóż...mężczyźni wolą blondynki...:)

Pozdrawiam
Teli.

3. Data: 2006-10-10 07:57:03

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Włosy mam prawie czarne (farbuję).
> Znacie może farbę, która da piękny połysk na włosach?

ostatnio zafarbowałam włosy na "czekoladowy", wyszły bardzo ciemne pięknie
błyszczące włosy, byłam w Gabrielu i widziałam, ze babka farbuje mi farbą
"Revlon". Od farbowania minął miesiac, a włosy nadal pięknie błyszczą.

pozdrawiam,

4. Data: 2006-10-10 12:14:27

Od: Eulalka <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sklepowa napisał(a):
> Włosy mam prawie czarne (farbuję).
> Znacie może farbę, która da piękny połysk na włosach?

Kłopot w tym, że połysk zależy w jakichś 50% od farby i 50% od włosa :(
Od kilku lat farbuję włosy Ferią Loreala i nie dam się skusić już na
żadną inną. W ciągu 20 lat wypróbowałam chyba wszystkich możliwych farb
i szamponów z henną włącznie. Po żadnych oprocz Ferii nie miałam takiego
połysku na włosach, ktory utrzymywałby się jeszcze w 5 tyg. po farbowaniu.
Jako że włosy po tym wyglądają na serio świetnie, to polecałam kiedyś
znajomym, które pytały. I tu ZONK :(
Widziałam efekty tej samej farby na różnych włosach i czasami wyglądało
to beznadziejnie - matowe, wyblakłe jakieś i kompletnie inny kolor.
Moja rada - wypróbuj na sobie kilka rodzajów farb.

Eulalka

5. Data: 2006-10-10 12:34:20

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):
> Kłopot w tym, że połysk zależy w jakichś 50% od farby i 50% od włosa :(
> Od kilku lat farbuję włosy Ferią Loreala i nie dam się skusić już na
> żadną inną.

To prawda - sama też lubię Ferię, ale równie dobrze służy mi Garnier.
Mam rzeczywiście miękkie (jak w reklamie ;) ) i błyszczące włosy po
nich. Za to po Palette włosy miałam jakieś matowe, jakby płaskie, choć
grupowiczce wcześniej służyła, podobnie jak i mojej Mamie (to przez nią
spróbowałam Palette - u niej bardzo ładnie wygląda, szczególnie w gamie
rudości).
Dlatego powtórzę to co napisała Eulalka - trzeba wypróbować na sobie...

--
Pozdrówki,
Aneczka

6. Data: 2006-10-10 12:35:57

Od: "mumu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

... a czy ta Feria długo sie trzyma na włosach, czy sie zmywa?

mumu

7. Data: 2006-10-10 12:41:11

Od: Eulalka <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mumu napisał(a):
> ... a czy ta Feria długo sie trzyma na włosach, czy sie zmywa?

To farba jest. Nic się nie zmywa.
Po drugim myciu od farbowania używam już białych ręczników. A następne
farbowanie po 4-5 tygodniach zaczynam od odrostów tylko, na końcowe 15
min. rozczesuję farbę na całe włosy.

Eulalka

kosmetyki kolorowe - allegro - u kogo kupować?
depilacja laserowa - pytania do doświadczonych
Kosmetyczka - mozecie polecic? :)
(rajstopowe) leginsy za kolano - do czego?
Prosba o weryfikacje wody toaletowej Chanel