Farbowanie włosów a ciąża

1. Data: 2003-11-05 14:12:16

Temat: Farbowanie włosów a ciąża
Od: "Imoe" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pare dni temu kupiłam sobie farbę, chcąc zafarbować sobie odrosty po
pasemkach, teraz okazuje się, że moge być w ciąży, czy w związku z tym
powinnam jakoś bardziej uważać przy farbowaniu? Tzn. boje sie, ze mi jakiś
dziwaczny kolor wyjdzie. Mam nadzieję, że to tylko bujda, przesąd, ale
spytac nie wadzi:)
No i to chyba dzidzi nie zaszkodzi prawda?

Imoe

1. Data: 2003-11-05 14:25:46

Temat: Re: Farbowanie włosów a ciąża
Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Imoe" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spytac nie wadzi:)
> No i to chyba dzidzi nie zaszkodzi prawda?

Był niedawno ten i podobne tematy omawiane. W oczekiwaniu na opinie
grupowiczek/ów możesz przejrzeć sobie poniższe dyskusje:

http://glinki.com/?l=tSa5
http://glinki.com/?l=ZPUy

pzdr
Kasia

1. Data: 2003-11-05 14:27:10

Od: "^..^_\)" <^..^_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spytac nie wadzi:)
> No i to chyba dzidzi nie zaszkodzi prawda?

-> archiwum. bylo kilka razy, opinie sprzeczne.

afa

1. Data: 2003-11-05 14:28:07

Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spytac nie wadzi:)
> No i to chyba dzidzi nie zaszkodzi prawda?

czesc fryzjerek twierdzi, ze w ciazy moze wyjsc inny kolor (tego nie wiem,
bo nie sprawdzalam ;-) )

Ale z tego co slyszalam (choc sama nie sprawdzalam nawet w necie, bo nie mam
zamiaru farbowac na razie), w ciazy naczynka krwionosne sa rozszerzone i
moga sie do srodka ciala kobiety dostac wieksze (niz zazwyczaj) ilosci
szkoldiwych srodkow z farb. Ponoc bardziej jest zalecane robienie pasemek,
albo takie zabiegi, przy ktorych farba nie spoczywa bezposrednio na skorze
glowy przez dluzszy czas.
Ale z drugiej strony, na grupie pl.soc.dzieci jest sporo matek ktore uzywaly
farb w ciazy i dzieci zdrowe....

Cos znalazlam na szybko przez googla na interii ( ze w ciazy jest zwiekszone
przenikanie substancji chemicznych do krwi kobiety), jak chcesz to wrzuc w
google "czego unikac w ciazy", albo podobnie i poczytaj wyniki

pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2003-11-05 22:20:42

Od: "Imoe" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spytac nie wadzi:)
> No i to chyba dzidzi nie zaszkodzi prawda?

Wygląda na to, że dobrze zrobiłam pisząc tu, bo byłam przekonana, że to
totalna bujda, chyba jednak sobie przynajmniej na razie profilaktycznie
odpuszczę farbowanie, choćby dopóki nie poczytam archiwum i nie poszperam w
sieci.

Wielkie dzięki za pomoc.

Imoe

farba ziołowa blond