Farbowanie wlosow - zapach

1. Data: 2003-11-20 11:25:19

Temat: Farbowanie wlosow - zapach
Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam pytanie zwiazane z zapachem (niespecjalnie ponetnym), ktory pozostaje po
farbowaniu wlosow:
czy /jak mozna sie go pozbyc... Generalnie utrzymuje sie kilka dni...

Pozdrawiam
Łukasz

1. Data: 2003-11-20 11:50:30

Temat: Re: Farbowanie wlosow - zapach
Od: "studio" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czym farbujesz włosy ??????

1. Data: 2003-11-20 12:22:54

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Nov 2003 12:25:19 +0100, Lukasz Goralczyk <l...@p...onet.pl> wrote:
: Witam.
:
: Mam pytanie zwiazane z zapachem (niespecjalnie ponetnym), ktory pozostaje po
: farbowaniu wlosow:
: czy /jak mozna sie go pozbyc... Generalnie utrzymuje sie kilka dni...

kilka dni? u mnie znika po pierwszym umyciu ladnie pachnacym szamponem.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-11-20 14:07:28

Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "studio" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> po

> a czym farbujesz włosy ??????

Generalnie to farbuje Zona:-)
Ale juz mowie: Garnier Nurtisse Natea...

Ł.

1. Data: 2003-11-20 17:14:43

Od: "Karolina" <k...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
po
> farbowaniu wlosow:
> czy /jak mozna sie go pozbyc... Generalnie utrzymuje sie kilka dni...

Umyc wlosy :)

Pozdr.
Karolina

--
przy odpowiadaniu usuń 'nospam' z mojego adresu :)

1. Data: 2003-11-20 18:35:06

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Goralczyk napisał/a w news:bpihr4$pf1$1@news.onet.pl:

> Ale juz mowie: Garnier Nurtisse Natea...

Dziwne, bo używam tę farbę i nigdy nie zostaje mi po niej brzydki
zapach. Wręcz przeciwnie, odżywka dołączona do opakowania nadaje włosom
śliczny zapaszek:)

mips

--
Ciekawe strony www
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-11-20 18:40:12

Od: "Anja" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety mi rowniez nie za ladnie pachnialy wlosy po ufarbowaniu ta
farba,powiem wiecej... kompletnie zepsuly mi randeczke!!! ten zapach byl tak
ostry ze nawet moj luby spytal sie co to za dziwny zapach...:( Nawet
kilkakrotne mycie nie pomoglo.... za to farba sie zmyla bardzo szybko !!!
juz wiecej nie kupilam tego świństwa!

1. Data: 2003-11-20 19:13:50

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziwne, bo używam tę farbę i nigdy nie zostaje mi po niej brzydki
> zapach. Wręcz przeciwnie, odżywka dołączona do opakowania nadaje włosom
> śliczny zapaszek:)

zgadzam sie, tez uzywam Natei i w czasie farbowania owszem podsmierduje
troszke chemicznie, ale to nie dziwota, a po umyciu i zastosowaniu odzywki
wlosy pachna calkiem ladnie ;)

pozdr

1. Data: 2003-11-20 20:17:33

Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anja" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ostry ze nawet moj luby spytal sie co to za dziwny zapach...:( Nawet
> kilkakrotne mycie nie pomoglo.... za to farba sie zmyla bardzo szybko !!!
Ok, odpowiem na calosc:

zartownisom - ze wlosy sa myte, takze wspomniana odzywka - ktora pachnie
rzeczywiscie niezle

i powazniej: czy moze wystepowac efekt taki jak przy perfumach - po prostu
na danej osobie taki jest zapach i juz???
natomiast kolor jest bardzo przyjemny i trzyma sie przyzwoicie...

pozdrawiam
ŁG

1. Data: 2003-11-20 20:27:46

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-20 21:17:33 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Lukasz Goralczyk* skreślił te oto słowa:

> i powazniej: czy moze wystepowac efekt taki jak przy perfumach - po prostu
> na danej osobie taki jest zapach i juz???
> natomiast kolor jest bardzo przyjemny i trzyma sie przyzwoicie...

A jestes pewien, ze ten zapach wystepuje 'obiektywnie'?
Ja np po kazdym farbowaniu (niewazne jaka farba, i czy w domu czy u
fryzjera) przez tydzien wachajac wlosy czuje ten paskudny zapach. Myje
wtedy wlosy codziennie, ale zapach ciagle czuje.
Jednak, pytajac inne osoby, czy moje włosy 'pachna' chemia lub farba zawsze
otrzymuje odpowiedz, ze nie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

Bielizna - co wybrac?