Farbowanie zamszu

następny post »
From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Farbowanie zamszu
Date: Sun, 26 Feb 2006 11:04:43 +0100

Witam, szukalem jakis czas grupy gdzie moglbym zadac swoje pytanie.. z
polskojezycznych chyba tylko tutaj znajde specow (specki? :D) od tej
tematyki...

Otoz mam osobliwy probem :) Chce ufarbowac buty rowerowe :D
Sa zamszowe, w kolorze bardzo jasnego brazu. Material to chyba zamsz - taki
lekko "chropowaty", niepolyskliwy. Celem jest osiagniecie koloru czarnego
lub ewentaualnie szarego.

Mialem juz pomysl zeby wziac farbe w sprayu i pociagnac nia te buciki, ale
obawiam sie, ze drastycznie pogorszy to oddychalnosc, choc jest sporo
"wstawek" z materialu.
Wiem ze mozna farbowac rozne rzeczy, takze zamszowe, ale zazwyczaj opiera
sie to na gotowaniu, a nie chce gotowac butow, bo sie prawdopodobnie
rozpadna ;) Poza tym nie chce ich farbowac w srodku, bo lubie biale
skarpetki =)

Moja wizja byla taka, zeby znalezc srodek, ktory np. po rozrobieniu w
wodzie pozwoli sie ladnie nalozyc pedzlem na buta i nie rozplynie sie na
pierwszym deszczu.
Kompletnie sie nie znam na tematyce, jakby ktos cos podpowiedzial, albo
wybil mi z glowy glupie pomysly, to bede wdzieczny :D

--
Kapsel
http://kapselek.net