Gorąca Prośba

1. Data: 2013-12-30 15:17:58

Temat: Gorąca Prośba
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Nie wiem czy forum jeszcze jest aktywne bo wpadłam tu przypadkiem przez wójka googla
;)
Jeśli tak to mam ogromną prośbę.
Tak się składa że mam w rodzinie taką małą dziewczynkę i chciałabym jej zrobić
prezent.
Jako że ubranka dla laleczek Barbie są w sklepach kosicznie drogie a często nie są
nawet porządne czy ładne postanowiłam pomóc skompletować szafę małej przyjaciółki
dziewczynki.
I tutaj moja prośba, uszyłam jak na razie spódnicę na rzep i bluzkę bez ramion i
więcej niepotrafię bo nie mam wykrojów ( tamto szyłam z głowy).
Zwracam się więc z gorącą prośbą, może któś tutaj miał podobne problemy i znalazł
takie wykroje? Pozdrawiam Kasia
Za wszelką pomoc z góry dziękuję
ps: nieumiem szydełkować więc interesują mnie same wykroje