Fasola zmielona co zrobić?

1. Data: 2006-10-29 13:35:12

Temat: Fasola zmielona co zrobić?
Od: "FROST" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Właśnie rozgotowałem fasolę do wersji "po bretońsku".Nie nadaje się już do
tej potrawy.Żona wpadła na pomysł żeby to zblendować-i tak tez zrobiłem.Mam
teraz michę zblendowanej rozgotowanej fasoli i brak pomysłu na "co
dalej".Jeśli macie jakieś pomysł co zrobić bardzo proszę.Może jakąś pastę
kanapkową.
Adam

2. Data: 2006-10-29 16:55:39

Temat: Re: Fasola zmielona co zrobić?
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

FROST napisał(a):
> teraz michę zblendowanej rozgotowanej fasoli i brak pomysłu na "co
> dalej".
Podziel na odp. porcje, zamroź i używaj na pyszną zupę fasolową,
gdy Ci przyjdzie ochota, a czasu na moczenie i gotowanie fasoli akurat
brak.

3. Data: 2006-10-29 21:25:55

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FROST" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> teraz michę zblendowanej rozgotowanej fasoli i brak pomysłu na "co
> dalej".Jeśli macie jakieś pomysł co zrobić bardzo proszę.

Mozesz dodac jajko i przyprawy, uformowacc kotleciki, obtoczyc w bulce
tartej i usmazyc. Jak podasz z sosem pomidorowym to bedzie prawie jak po
bretonsku ;-D

A jak chcesz paste do kanapek to dodaj oliwe i czosnek albo troche
podsmazonej na zloto cebulki z majerankiem.

Pozdrawiam
ISIA

Co i jak zrobić z udżca indyczego???
Przepraszam...