Przepraszam...

1. Data: 2006-10-29 10:22:10

Temat: Przepraszam...
Od: "Hau" <baj baj@onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam wszystkich psciepowiczow,
Za słowa które użyłem w ripostach z Panslavista,
Już zakończyłem pewna sprawę..

Ukłony Jan2

2. Data: 2006-10-29 10:29:59

Temat: Re: Przepraszam...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hau" <baj baj@onet.pl> wrote in message
> Przepraszam wszystkich psciepowiczow,
> Za słowa które użyłem w ripostach z Panslavista,
> Już zakończyłem pewna sprawę..
>
> Ukłony Jan2

Ja też - spisane czyny i rozmowy jak pisał poeta.
Myślę, że inni na to się nie nabiorą, to tylko haskiego podnieta.
Gdzie spojrzeć moj post i zaraz post haskiego - dość już tego.

3. Data: 2006-10-29 10:34:18

Od: "Hau" <baj baj@onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Hau" <baj baj@onet.pl> wrote in message

> Ja też - spisane czyny i rozmowy jak pisał poeta.
> Myślę, że inni na to się nie nabiorą, to tylko haskiego podnieta.
> Gdzie spojrzeć moj post i zaraz post haskiego - dość już tego.

Moge tylko jednym słowem odpowiedziec...
Baj....

4. Data: 2006-10-29 21:05:45

Od: "Barto" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moge tylko jednym słowem odpowiedziec...
> Baj....

Nie dyskutuj z debilem, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem
pokona doświadczeniem.
Pozdrawiam. B.

5. Data: 2006-10-29 21:17:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barto" <b...@w...pl> wrote in message

> Nie dyskutuj z debilem, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a
> potem pokona doświadczeniem.
> Pozdrawiam. B.

Powtarzasz się cieniasie. To ja jestem napadany na wielu płaszczyznach. Ty
widzisz tylko moją obronę i część ataków.

6. Data: 2006-10-29 21:19:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "Barto" <b...@w...pl> wrote in message

> Powtarzasz się cieniasie. To ja jestem napadany na wielu płaszczyznach. Ty
> widzisz tylko moją obronę i część ataków.

I nie wyglądasz na intelektualistę, trykaczu.

7. Data: 2006-10-30 04:00:18

Od: Kuzik <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hau wrote:

> Przepraszam wszystkich psciepowiczow,
> Za słowa które użyłem w ripostach z Panslavista,
> Już zakończyłem pewna sprawę..
> Ukłony Jan2

Tobie tak jak jemu tego zabiegu nie zrobili?
No popatrz a przez chwile wygladalo ze 2 ofiary labotomi rozmawiaja.

8. Data: 2006-10-30 04:11:04

Od: Kuzik <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barto wrote:

> Nie dyskutuj z debilem, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem
> pokona doświadczeniem.
> Pozdrawiam. B.

Takie sa skutki experymentow genetycznych. Watpie zeby natura pozwolila takiemu
idiocie urodzic sie lub przetrwac. Jego istnienie mozna wytlumaczyc tylko w jeden
sposob.Gdy byl jeszcze w stadium embrionalnym przeprowadzano na nim eksperymenty
genetyczne probujac jak daleko mozna posunac idotyzm i ciagle utrzymac go przy
zyciu. Experyment sie udal. Cos, co mie ma mozgu zyje i nawet probuje sie
komunikowac z normalnym swiatem.

9. Data: 2006-10-30 06:09:13

Od: "Hau" <baj baj@onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuzik" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tobie tak jak jemu tego zabiegu nie zrobili?
> No popatrz a przez chwile wygladalo ze 2 ofiary labotomi rozmawiaja.

No no... Nie złe określenie, tak dalej trzymaj, a będziesz trzeci w
kolejce.
" Sadząc według siebie."

[pyt]czosnek
He...he