Fastjekt na wstrząs anafilaktyczny - co w zamian?

1. Data: 2006-04-20 10:42:24

Temat: Fastjekt na wstrząs anafilaktyczny - co w zamian?
Od: "FC3" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.

Czy macie pojęcie, kiedy będzie dostępny w hurtowniach fastjekt? Usiłuje go
kupić w Lublinie i nic z tego - ponoć opdlega przerejestrowaniu.

Tymczasem jadę 25'go na Ukrainę i chcę miec jakieś zabezpieczenie.
Więc: czy przeterminowany fastjekt (mam z zeszłego lata, ważny do października
2005) się potencjalnie na coś nada?
A jeśli nie, to czy da coś wtrzyknięcie sobie domięśniowo dexawenu(*)? Z
powodu braku fajstketu zapisała mi to lekarka w przychodni. Czy będzie na to
czas? Po moim jedynym ukąszeniu poważne objawy wystąpiły dopiero godzinę po nim...

Pozdrawiam,
FC3

(*) - chyba tak się to pisze, nie pamiętam dokładnie