Ferrytyna - wysoki wskaznik

1. Data: 2005-01-27 15:28:47

Temat: Ferrytyna - wysoki wskaznik
Od: "Adam Charazinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jestem od paru miesiecy na diecie niskokalorycznej ok. 1500kcal. Od czasu do
czasu robie sobie badania krwi pod kontrola dietetyka.
Wszystkie wyniki sa w porzadku poza jednym - ferrytyna. 2 mce temu moj
wskaznik wynosil 700 jednostek gdzie max to 365. Robilem powtorne badania
pare dni temu i obecnie mam 500 jednostek, czyli mi spada.
Dietetyk twierdzi ze wysoki wskaznik ferrytyny utrzymuje sie przy duzym
spadku wagi. Ja jednak chcialbym wiedziec cos wiecej, min co powoduje ze
jest on tak wysoki ???
Z gory dziekuje za wszelkie rady - z literatury wyczytalem tylko o
ferrytynie kiedy jest w zanizonej wysokosci a o tym co sie dzieje kiedy jest
za wysoka niestety niewiele znalazlem

--
Pozdrawiam