Filmy dziadka - jak dojechać

21. Data: 2003-01-10 19:08:08

Temat: Re: Filmy dziadka - jak dojechać
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezeli jest guziczek "Menu" czy jakos tak, to mozna poszukac.
>
> Pozdrowienia,
> Michal
>
> --
> Michal Misiurewicz

Nie wiem na czym to polega, bo dotknę mgnetowidu to mruczy z zadowolenia i
gra, jak wezmę na ramię kamerę cyfrową to się łasi do policzka i świetnie
się rozumiemy ale komputer na mnie warczy, szczerzy kły i ja go nie rozumiem
i on mnie. Ledwo sobie z nim radzę, ale może z czasem?
Pozdrawiam, Dziadek

22. Data: 2003-01-11 09:03:54

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teoretycznie nic by nie stało na przeszkodzi, gdyby nie fakt, że 640x480 to
może być nawet 200kB. To oznacza, że przeciętny internauta będzie ściągał
takie zdjęcie godzinami i najprawdopodobniej w ogóle zrezygnuje z jego
obejrzenia. Mogą być w takiej rozdzielczości a ja potem przeskaluję. Tylko
proszę nie więcej. Ja też wszystko odbieram modemem.
--
Rafał Wolski

23. Data: 2003-01-11 21:02:06

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obejrzenia. Mogą być w takiej rozdzielczości a ja potem przeskaluję. Tylko
> proszę nie więcej. Ja też wszystko odbieram modemem.

No dobrze, wobec tego ja lamer odstępuję od próby zapchania serwera i
zdjęcie wyśle Janek Ciecielski który już dotarł do Miry lub ktoś z
jutrzejszych gości.

Pozdrawiam, Dziadek

24. Data: 2003-01-11 21:23:49

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <r...@h...pl> wrote in message
> Teoretycznie nic by nie stało na przeszkodzi, gdyby nie fakt, że 640x480 to
> może być nawet 200kB.

Moje JPEGi 640x480 sa na ogol okolo 70KB.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

25. Data: 2003-01-13 00:38:49

Temat: Filmy Dziadka - sprawozdanie
Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

Filmy Dziadka - sprawozdanie

Niedawno wróciłem z imprezy w Bielsku Białej u Miry i jeszcze jestem pod
wrażeniem miłego przyjęcia przez gospodarzy to jest Mirę i jej męża.
Ale do rzeczy. Na spotkaniu (12.01.2003) byli obecni:
Beata Werońska
Gabi Sąkol
Henryk Pisuk "Dziadek"
Bożena Mikucka "Jagoda"
Krystyna Kacik "Krycha"
Bogumiła Puchalska
Zofia Puchalska - Wilk
Krzysztof Wilk
Paweł Kowalczyk
Jan Cieciński
Renata
Kamila
Leszek.
Najbardziej podziwialiśmy Jagodę, która nie dość, że musiała wstać w nocy
aby dojechać ze Skierniewic, to jeszcze przywiozła ze sobą tort (bardzo
smaczny). Wilkowie za to przyjechali ze skrzynką gruszek oraz kilkoma
butelkami wina własnego wyrobu.
Z listy 70 filmów "Dziadka" wybraliśmy najbardziej atrakcyjne i równocześnie
degustując różne potrawy i napoje byliśmy raczeni prawdziwą ucztą wizualną
dla miłośników ogrodów, podziwiając profesjonalizm Henia. Filmy o
winoroślach były oczywiście i wywołały ożywioną dyskusję. Wielu uczestników
zakupiło ciekawe filmy, aby je obejrzeć w domu. Rozstaliśmy się z uczuciem
niedosytu - spotkanie trwało za krótko!

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

26. Data: 2003-01-13 02:10:10

Temat: Re: Filmy Dziadka - sprawozdanie
Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan P. Cieciński " <j...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
uczestników
> zakupiło ciekawe filmy, aby je obejrzeć w domu. Rozstaliśmy się z uczuciem

Bardzo, bardzo żałuję, że nie mogłam do Was dojechać:-(

wciąż zagrypiona

Marta

27. Data: 2003-01-13 11:35:23

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wrażeniem miłego przyjęcia przez gospodarzy to jest Mirę i jej męża.
> Ale do rzeczy. Na spotkaniu (12.01.2003) byli obecni:
(...)

Małe poprawki w nazwisku

> Krystyna Kacik "Krycha"

Kocik

> Kamila

córka Krychy

O mały figiel przegapiłabym tę informację,
bo spodziewałam sie nowego wątku.

Pozdrawiam Krycha

28. Data: 2003-01-13 11:54:26

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:o08uva.9du.ln@dns.zkz.com.pl krycha
<k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Małe poprawki w nazwisku

> Kocik

Hejka, czyżby nomen omen :-)
Ja...cki

29. Data: 2003-01-13 14:58:34

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan P. Cieciński <j...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:001701c2ba9c$115d8000$5...@c...pl...

> Filmy o > winoroślach były oczywiście
Mam nadzieję, ze mnie nie podpuszczasz??? :-((( Gdybym wiedział to piechotą
albo "czołganiem" bym dotarł!!
Dlaczego mnie się nie uprzedza o takich atrakcjach?? :-(((
To teraz proszę mi opowiedzieć co na tych filmach było!!! :-))))))

i wywołały ożywioną dyskusję.

Nie mam najmniejszej wątpliwości! :-))

Pozdrawiam :-)
Janusz

30. Data: 2003-01-13 15:03:15

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał:

> Mam nadzieję, ze mnie nie podpuszczasz??? :-((( Gdybym wiedział to piechotą
> albo "czołganiem" bym dotarł!!
Obacz se na zdjęciu
http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/bielsko/bielsko5.j
pg

> Dlaczego mnie się nie uprzedza o takich atrakcjach?? :-(((
Się trąbiło od dwóch tygodni!
A atrakcjami niewątpliwymi były przede wszystkim nasze drogie Koleżanki,
a nie jakieś tam badyle
> To teraz proszę mi opowiedzieć co na tych filmach było!!! :-))))))
Maszynka do szczepienia winorośli też była.

Krzysztof

propozycja malej gieldy
dfrh
Nie dziwota