Firma Miriale - skandal!

1. Data: 2004-09-15 07:35:39

Temat: Firma Miriale - skandal!
Od: "Magda" <m...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
czy ktoś z grupowiczów otrzymał w ostatnich dniach 'ponaglenie zapłaty' za
bieliznę otrzymaną rzekomo z firmy Miriale International? Przekaz adresowany
jest dla firmy De Agostini Atlas w Wwie.

Nie zamawiałam w tej firmie NIGDY żadnej bielizny, a wczoraj dostałam
rachunek na ponad 100 zł! To jakaś spólka zajmująca się najwyraźniej
wyłudzeniami jako głównym celem działalności. Zbierali adresy zamieszczając
kupony 'promocyjne' na bieliznę w pismach kobiecych.......

Może złożymy pozew zbiorowy w prokuraturze z doniesieniem o próbie
wyłudzenia pieniędzy?

Czy macie jakieś doświadczenia z nimi?

Magda

1. Data: 2004-09-15 12:22:20

Temat: Re: Firma Miriale - skandal!
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zamieszczając
> kupony 'promocyjne' na bieliznę w pismach kobiecych.......

To ci którzy proponowali nawet niezły zestaw czerwonej chyba bielizny za ok
19,90 zł? Nawet się nad tym chwilę zastanowiłam, ale doszłam do wniosku że
pewnie jakoś koszmarna i odpuściłam. sobie. I dobrze:)
kroofka

1. Data: 2004-09-15 14:26:38

Od: "Wioletta" <w...@w...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@C...pl> napisał w wiadomości

> [...]
zamieszczając
> kupony 'promocyjne' na bieliznę w pismach kobiecych.......

Ja raz (bodajze z rok temu) skorzystalam z podobnej oferty za 19,9 zl.
Przyslali bielizne (nawet niczego) i zaproponowali, ze co miesiac beda
przysylac
w "promocyjnej cenie"(ok. 50- 60 zl) figi lub biustonosz.
Zaplacilam i zadzwonilam do Miriale z informacja, ze rezygnuje
z kolejnych przesylek. I mam spokoj.
Najlepiej zadzwon do nich, moze adresy pomylili.?!
Masz telefon: (0-22) 699 72 28

Pozdrawiam,
Wioletta

kosmetyki regulujące YVES Rocher