Flanela?

1. Data: 2006-03-09 17:39:09

Temat: Flanela?
Od: "Allivea" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny nie wiecie może gdzie na Śląsku można kupić flanelkę taką, żeby
nadawała się na uszycie pieluszek dla dzidzusia?
Będę wdzięczna za jakiś "cynk"
Alli

2. Data: 2006-03-09 19:42:45

Temat: Re: Flanela?
Od: "ewcia" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Allivea napisał(a):
> Dziewczyny nie wiecie może gdzie na Śląsku można kupić flanelkę taką, żeby
> nadawała się na uszycie pieluszek dla dzidzusia?
> Będę wdzięczna za jakiś "cynk"
> Alli

nie wiem skąd jesteś ale w Mysłowicach na ul Bytomskiej jest dość
duży wybór flaneli kolorowej w misie itp a także jednokolorowej
ewcia

3. Data: 2006-03-09 19:50:40

Od: "Allivea" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewcia" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

Allivea napisał(a):
> [...]

nie wiem skąd jesteś ale w Mysłowicach na ul Bytomskiej jest dość
duży wybór flaneli kolorowej w misie itp a także jednokolorowej

A nie wiesz Ewciu jaka jest jej cena?
Bo zastanawiam się, czy opłaca się kupować.

4. Data: 2006-03-12 09:58:19

Od: "ewcia" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

co do ceny to nie wiem w granicach 10 do 15 zloty za metr chyba 1,50
szeroka

zazdroski
mulina J&P
xxx szukam miśki popcorn nowe i kalendarz i pory roku
Poznan spotkanie w poniedzialek
robotki reczne