Fluoksetyna

1. Data: 2003-09-06 07:03:22

Temat: Fluoksetyna
Od: "kazoo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktos moze sie podzielic spostrzezeniami na temat stosowania Fluoksetyny?
Jakie skutki, efekty uboczne itp.?
Z gory dzieki za odpowiedz!

K.

2. Data: 2003-09-07 04:52:06

Temat: Re: Fluoksetyna
Od: "Bietka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kazoo" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy ktos moze sie podzielic spostrzezeniami na temat stosowania
Fluoksetyny?
> Jakie skutki, efekty uboczne itp.?
> Z gory dzieki za odpowiedz!

http://www.lilly.pl/strony/i/129.php
http://www.republika.pl/mario236/prozac.html

Witam, ja mimo iz liczylam na to iz sama sobie poradze w trudnej sytuacji, w
momencie, gdy zaczely pojawiac sie rozne bole depresyjne- zaczelam zazywac
bioxetin.
W tej chwili to 3 tydzien- nerwobole lub co to tam bylo ustapily i chyba
musze przejsc cala kuracje, bo nigdy nie wiem co bedzie jutro, choc wierze,
ze bedzie lepiej.
Ze skutkow ubocznych podanych na wklejonych stronkach, jedyne co u siebie
zauwazylam to brak apetytu- spadam na wadze- to mnie jednak nie martwi:-)
Codziennie spedzam tez troche czasu za kierownica i nie zauwazylam klopotow
z koncentracja, czy uwaga.
Jezeli chodzi o sen, nie mam problemow, chociaz awaryjnie dostalam jakis
dodatkowy lek, poki jednak udaje mi sie przespac 6-8 godzin, nie jest
potrzebny.
Nadmierna potliwosc- u siebie nie zauwazylam, to samo z niepokojem i
pobudzeniem.
To tyle- mam nadzieje ze pomoglam
Roma- ktora nie cierpi lykac lekow, a teraz niestety musi...

3. Data: 2003-09-08 14:19:00

Od: "kazoo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze skutkow ubocznych podanych na wklejonych stronkach, jedyne co u siebie
> zauwazylam to brak apetytu- spadam na wadze- to mnie jednak nie martwi:-)

No wlasnie tez to u siebie zauwazylem i mnie to bardzo martwi bo jestem
szczuply. Jem na sile.

> Jezeli chodzi o sen, nie mam problemow, chociaz awaryjnie dostalam jakis
> dodatkowy lek, poki jednak udaje mi sie przespac 6-8 godzin, nie jest
> potrzebny.

To samo. Mniej spie ale to mnie akurat cieszy bo moglem spac duuuzo.

> Nadmierna potliwosc- u siebie nie zauwazylam, to samo z niepokojem i
> pobudzeniem.

Tez to mam. Szczegolnie dlonie mi sie poca.

Dzieki,
Pozdrawiam!

trudna decyzja...
Problem ze skora twarzy