Fluor + Aspartam

1. Data: 2009-12-08 18:08:54

Temat: Fluor + Aspartam
Od: "Papa Smurfs" <P...@z...eu> szukaj wiadomości tego autora

znalazłem w necie fragment filmu:
http://www.youtube.com/watch?v=P80dsPoLLEM

czy mógłby ktoś podać jakieś namiary na film w całości, albo przynajmniej
jego tytuł, byłbym wdzięczny:O)
chodzi m.in. o toksyczny flour i aspartam masowo urzywany w naszej
żywności:O(

2. Data: 2009-12-09 00:05:10

Temat: Re: Fluor + Aspartam
Od: Thomas <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Papa Smurfs wrote:
> [...]
> przynajmniej jego tytuł, byłbym wdzięczny:O)
> chodzi m.in. o toksyczny flour i aspartam masowo urzywany w naszej

Zagadka intelektulna, oto podpowiedź z tej stronki:
"Jest to wycięty kawałek z filmu ' Esoteric Agenda' , który
przedstawia nam szkodliwość aspartamu i fluoru w produktach spożywczych."
Teraz robimy kopiuj wklej na tytule filmu, wklejamy go w pusty pasek
obok search na youtube. Klikamy na search. Gotowe. Pozdrawiam.

3. Data: 2009-12-09 10:05:30

Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Thomas" napisał:

> Zagadka intelektulna, oto podpowiedź z tej stronki:
> "Jest to wycięty kawałek z filmu ' Esoteric Agenda'

Możliwe, że wypił nadmiar fluoryzowanej wody i teraz ma problemy z
czytaniem.

4. Data: 2009-12-09 14:11:14

Od: "Papa Smurfs" <P...@z...eu> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Thomas" napisał:

> [...]
> Teraz robimy kopiuj wklej na tytule filmu, wklejamy go w pusty pasek obok
> search na youtube. Klikamy na search. Gotowe. Pozdrawiam.

o rany, ale ślepak ze mnie:O)
faktycznie, napisane jak wół, nie zauważyłem, a tak się składa że ten film
mam, ale jak wiele innych jeszcze nie miałem czasu obejrzeć, wielkie
dzięki:O)

5. Data: 2009-12-11 16:13:47

Od: "Papa Smurfs" <P...@z...eu> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Thomas" napisał:
> Jest to wycięty kawałek z filmu ' Esoteric Agenda'

właśnie skończyłem oglądanie tego długiego filmu, zrobił na mnie ogromne
wrażenie, naprawdę warto znaleźć na to trochę czasu, wątek o truciznach
sporzywczych też jest ciekawy:O)

Nadciśnienie u młodego
Zaczerwienione ręce na kostkach, sucha skóra i pęknięcie
drętwienie podudzia i stopy
zapadnięte oczy
Encefalopatia watrobowa a delirium