Flyerze, zbliża się koniec czerwca :)

1. Data: 2009-06-18 10:29:54

Temat: Flyerze, zbliża się koniec czerwca :)
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

http://www.dziennik.pl/zycienaluzie/article400776/Ma
rcinkiewicz_rzuci_Isabel_i_wroci_do_zony.html

Ale spokojnie, to tylko seksuolodzy w bulwarówkach wróżą z poezji Isabel
:)

S.

2. Data: 2009-06-18 11:19:05

Temat: Re: Flyerze, zbliża się koniec czerwca :)
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie chodziło w tym o powrót/powroty do rodzinnego kraju,
przypadkiem?

Paradoksalnie, KM właśnie opuszczając swoją małżonkę bardziej
wrócił [i to z dalekiej podróży] niż gdzieś-tam odleciał.

BTW na naszych oczach Dziennik zamienia się w szmatławiec
wyznaczając przy okazji nową jakość w tej klasie (czyli
szmatławiec trafiający do "ludzi po maturze"), zagarniając
przy okazji pośredniejsze "autorytety" do swoich brudnych
gierek.
Zastanawiające o tyle, że nie dzieje się to w oderwaniu od
kontekstu, czyli rozochoconej [tudzież niezdrowo "rozwartej"
mentalnie] klyenteli, a zwłaszcza jej dobrze zaopatrzonych
w "drobne" kieszeni.
Taka ciut "szlachetniejsza" formuła cyrku z subtelniej
pobrzmiewającym w tle "umpa-umpa" i "truru-ruru-bęc". ;)

--
CB

3. Data: 2009-06-18 19:37:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> http://www.dziennik.pl/zycienaluzie/article400776/Ma
rcinkiewicz_rzuci_Isabel_i_wroci_do_zony.html

> Ale spokojnie, to tylko seksuolodzy w bulwarówkach wróżą z poezji Isabel :)

W razie czego nie zapomnij, że ja też obstawiałam ten scenariusz.
Tylko nie tak szybko.

:)

Ewa

4. Data: 2009-06-19 07:50:05

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i jeszcze "małpy" występują w krawatach. :)

--
CB

> [...]
> Taka ciut "szlachetniejsza" formuła cyrku z subtelniej
> pobrzmiewającym w tle "umpa-umpa" i "truru-ruru-bęc". ;)

Kobiety są... mniej wiarygodne
Byłbyś
SKILKI...
He..he..