Forum kognitywistyczne i neuronaukowe w portalu kognitywistyka.net

1. Data: 2005-12-02 21:10:11

Temat: Forum kognitywistyczne i neuronaukowe w portalu kognitywistyka.net
Od: "Andrzej Trzebiński" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie zachęcam do dyskusji na forum
kognitywistyczno-neuronaukowym w portalu "Kognitywistyka.net",
prowadzonym przez Marka Kasperskiego i grupę zapaleńców związanych z
poznańską kognitywistyką oraz innymi ośrodkami nowoczesnej myśli
naukowej w Polsce.
Adres forum to:
http://www.kognitywistyka.fora.pl/

Zachęcam do zakładania profili i logowania się.
Niech nas zobaczą!

2. Data: 2005-12-02 21:14:46

Od: A.L. <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 Dec 2005 22:10:11 +0100, "Andrzej Trzebiński"
<t...@g...pl> wrote:

> [...]
>Adres forum to:
>http://www.kognitywistyka.fora.pl/
>
>Zachęcam do zakładania profili i logowania się.

Obawiam sie ze moj profil nie bedzie pasowal.

A.L>

3. Data: 2005-12-03 11:31:33

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam serdecznie ale forum zostało przeniesione na

WWW.APD.FORA.PL

4. Data: 2005-12-03 13:38:18

Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwanos" <i...@6...pl> napisał w wiadomości

> przepraszam serdecznie ale forum zostało przeniesione na
>
> WWW.APD.FORA.PL

To PRAWDA szczególnie, że tematyka pokrywa się tematami
omawianymi na polskiej grupie naukowej news:pl.sci.neuronauki
Właściciele polskiego Usenetu dobrze zrobili zakładając tę grupę
dzięki której zwykły użytkownik może dowiedzieć się co ciekawego
dzieje się na świecie;
a dzieje się bardzo dużo np. okazało się, że angielskie krowy
ryczą ładniej od polskich bo ryczą po angielsku stąd konieczność
by w polskim Usenecie nie używać znaków diakrytycznych ąćęłńóśżź.
PS. zaloze se forum i bede se moderowal- ale radocha.
Edward Robak*

5. Data: 2005-12-03 13:52:24

Od: Szyderca! <j...@o...niepotrzebny> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak napisał(a):

> PS. zaloze se forum i bede se moderowal- ale radocha.

Daj mi potem adres, bede rozpierdalal cweli.

--
Do piekła!
www.szyderca.sympatia.pl GG: 7526231

6. Data: 2005-12-04 02:20:41

Temat: www.kognitywistyka.fora.pl/
Od: "Sławek Wacewicz" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za anons i przyłączam się do zaproszenia.

Oczywiście proszę zignorować pozostałe wpisy w tym wątku (z wyjątkiem
pierwszego) - niestety do Usenetu mają dostęp wszyscy i trzeba to jakoś znosić.

Pozdrawiam,
a zainteresowanych zapraszam do skorzystania z linka poniżej:

www.kognitywistyka.fora.pl/

7. Data: 2005-12-04 09:38:02

Od: "ksRobak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sławek Wacewicz" <y...@g...pl>
> [...]

> Pozdrawiam,
> a zainteresowanych zapraszam do skorzystania z linka poniżej:

słusznie. :)
PS. proponuję abyś Pan w odpowiedzi zmienił temat w okienku temat
oraz zdradził swój sekret: jakie to uczucie mieć poczucie? :o)
Edward Robak*

8. Data: 2005-12-04 17:21:14

Od: A X I D <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Szyderca! napisał:

> Daj mi potem adres, bede rozpierdalal cweli.

Hehehe ma początek to byś sam siebie rozpierdolił

--
A6X6I6D
GG:6656915

9. Data: 2005-12-05 19:13:39

Od: "Andrzej Trzebinski" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "A.L." <w...@g...com> napisal w wiadomosci
> On Fri, 2 Dec 2005 22:10:11 +0100, "Andrzej Trzebiński"
>
> Obawiam sie ze moj profil nie bedzie pasowal.

Andrzej Lewandowski jest wybitnym znawca sieci neuronalnych oraz AI,
wiec wie, co pisze. Kognitywistyka rzeczywiscie czesto dryfuje w
strone filozofii, zamiast stosowac metody nauk scieslych, i wtedy
staje sie dziwnym zlepkiem pomyslów wyrzuconych na smietnik przez
naukowców, a podjetych przez filozofów.
Natomiast modelowanie zjawisk neurobiologicznych wg mnie ma sens,
chociaz stworzony model rzadko chociaz troche odpowiada
rzeczywistosci.
Wg mnie jedyna calkowicie "prawdziwa" (metodologicznie, oczywiscie)
nauka (w rozumieniu ang. science) jest fizyka i dyscypliny, które sie
z niej wywodza.
Ale przeciez i tam powstaja setki dziwacznych koncepcji (tylko ze w
porównaniu np. z psychologia po pierwsze weryfikowalnych, czy tez
falsyfikowalnych, a po drugie opisanych matematycznie).

Niestety w Polsce "nauka" nazywa sie wszelkie produkowanie informacji,
równiez w filozofii czy literaturoznawstwie.

10. Data: 2005-12-05 19:50:08

Od: A.L. <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 Dec 2005 20:13:39 +0100, "Andrzej Trzebinski"
<t...@g...pl> wrote:

>Uzytkownik "A.L." <w...@g...com> napisal w wiadomosci

>Andrzej Lewandowski jest wybitnym znawca sieci neuronalnych

Akurat NN zajmuje sie marginalnie...

> [...]
>strone filozofii, zamiast stosowac metody nauk scieslych, i wtedy
>staje sie dziwnym zlepkiem pomyslów wyrzuconych na smietnik przez

Wypada sie zgodzic.

>Natomiast modelowanie zjawisk neurobiologicznych wg mnie ma sens,
>chociaz stworzony model rzadko chociaz troche odpowiada
>rzeczywistosci.

Tez.

>Wg mnie jedyna calkowicie "prawdziwa" (metodologicznie, oczywiscie)
>nauka (w rozumieniu ang. science) jest fizyka i dyscypliny, które sie
>z niej wywodza.

Troche za wasko. Proponuje zajrzec do Zimana "Spoleczenstwo nauki".
Jak dla mnie sprawdzalnosc i testowalnosc (dowod matematyczny tez
nalezy do tej kategorii) to glowne cechy czegos co sie nazywa "nauka".
Wszystko inne klasyfikuje do dyscypliny "wytworna forma masturbacji
umyslowej".

>Niestety w Polsce "nauka" nazywa sie wszelkie produkowanie informacji,
>równiez w filozofii czy literaturoznawstwie.

Nie tylko w Polsce.

A.L.

Spotkanie PSP - odsłona druga
Upośledzenie umysłowe?
3 warto...
zadanie z psychologi, jak sie lacza ze soba te slowa? ;/
Pajaki