Fotki ze spotkania i ogłoszenie

1. Data: 2004-05-23 16:10:29

Temat: Fotki ze spotkania i ogłoszenie
Od: Julita <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Zrobiłam w koncu stronę ze zdjęciami z ostatniego spotkania Warszawianek
(najwyższa pora, bo niedługo następne ;) )
http://szpilka.netnafta.pl/spotkania/04_05_12/index.
htm
Jak zwykle proszę o przyznawanie się doswoich serwetek, bo kompletnie mi
się poplątąło, kto, co i dlaczego ;)
Przy okazji chciałam powiedzieć, że prawdopodobnie będę znów musiała się
przeprowadzić z moją stroną, nie wiem, za ile czasu, ale być może
całkiem szybko, więc profilaktycznie w sygnaturce będzie też nowy adres.
--
www.szpilka.netnafta.pl
www.galeria.szpilka.prv.pl/

1. Data: 2004-05-23 16:25:22

Temat: Re: Fotki ze spotkania i ogłoszenie
Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Serwetki szydelkowe ...eh...pomarzyć można, o frywolytce nawet nie
wspominam. hehe...te listki tez znam...z komputerka chyba.

Bardzo prosze jesli autorka ma wzor w postaci elektronicznej.
http://szpilka.netnafta.pl/spotkania/04_05_12/strony
/07.htm

http://szpilka.netnafta.pl/spotkania/04_05_12/strony
/14.htm
--
Pozdrawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-05-23 17:38:16

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja do Yenulki.
Ta dziewczyna z koniem Lanarte czeka w kolejce, napisz prosze na jakiej
kanwie to XXX, jakimi nicmi, bo widze, ze obrazek ma ladniejsze kolory niz
orginal.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław milosniczka koni

1. Data: 2004-05-23 20:44:40

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeprowadzić z moją stroną, nie wiem, za ile czasu, ale być może
> całkiem szybko, więc profilaktycznie w sygnaturce będzie też nowy adres.

wow jakie fajowe rzeczy :)) ja tą ostatnią serwetkę frywolitkową to jestem
zachwycona i z niecierpliwością czekam na wzorek :)

--
******* Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-05-23 20:54:11

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

madziula wrote:

> wow jakie fajowe rzeczy :)) ja tą ostatnią serwetkę frywolitkową to jestem
> zachwycona i z niecierpliwością czekam na wzorek :)

To trochę potrwa, bo muszę wzór przerobić na wersję komputerową, a na
razie po prostu rozrysowałam go w jakimś zeszycie. Mam nadzieję, że uda
mi się jakoś to wygenerować ;)
Pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-05-23 21:26:57

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Julita <j...@m...pl> napisała:
> Witam :)
> Zrobiłam w koncu stronę ze zdjęciami z ostatniego spotkania Warszawianek
> (najwyższa pora, bo niedługo następne ;) )

Zobaczyłam wszystko od pierwszego spotkania.
Gratulacje dla wszystkich Pań. Zwłaszcza dla frywolitkujących.
To jest technika moich marzeń, tylko chyba nie dla mojej cierpliwości.
A te obrusy z pierwszego spotkania to przez ile wcieleń trzeba robić ?
Gratuluję cierpliwości i zdolności.
Kiedy ja dorosnę do takich efektów i wydajności ???

Pozdrawiam
Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-05-24 07:14:08

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Głuszek" napisał w wiadomości
> [...]
> kanwie to XXX, jakimi nicmi, bo widze, ze obrazek ma ladniejsze kolory niz

ja to robie na aidzie 14 ct, nicmi dmc, podwojna nitka - w ciemniejszych
partiach kolorow, jak sie zaczniesz bardzo dociekliwie przygladac, to mozesz
stwierdzic ze Ci cos przeswituje, ze niby dwie nitki to za malo, ale mnie to
nie przeszkadza, i podoba mi sie dwoma nitkami:))

pzdr
yenn

1. Data: 2004-05-24 07:15:22

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julita" napisał w wiadomości
> [...]
htm
> Jak zwykle proszę o przyznawanie się doswoich serwetek, bo kompletnie mi

moje to male okragle frywolitkowe:)) dorobilam kolejne okrazenie sie
pochwale przy okazji:)

pzdr
yenn

1. Data: 2004-05-24 15:29:20

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zwykle proszę o przyznawanie się doswoich serwetek, bo kompletnie mi
> się poplątąło, kto, co i dlaczego ;)

Ja się przyznaję do posiadania, dzieło Alex, nie moje:
http://szpilka.netnafta.pl/spotkania/04_05_12/strony
/13.htm

A moja, jak napisałaś :
http://szpilka.netnafta.pl/spotkania/04_05_12/strony
/10.htm

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2004-05-24 18:18:10

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stwierdzic ze Ci cos przeswituje, ze niby dwie nitki to za malo, ale mnie
> nie przeszkadza, i podoba mi sie dwoma nitkami:))

Dzieki za info, ja juz koncze Fire & ice (czerwony kon na czarnym tle),
robie na 18-tce jedna nitka. Mam nadzieje, ze nie oslepne zanim skoncze

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

[xxx] poszukiwany.. poszukiwana..
Katalog
Strasznie duzo linkow (glownie ...chyba...xxx)
xxx Link
Super katalogi