Fotografowanie

1. Data: 2002-08-27 15:04:07

Temat: Fotografowanie
Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy nie fotografowalam swoich prac ale zamierzam to zaczać robic
bo coraz więcej prac "idzie w ludzi" z jakis tam okazji a chcialabym
miec drobniutka pamiateczke moich staran chociaz na zdjęciu.
I stad prosba do grupowiczek,które to robia,badz posiadaja swoje
stronki..Czy taki zwykły,popularny aparacik,którym robi się zdjęcia
np.na wyjazdach czy na imprezach nie zamaże zbytnio szczegółow?
Jak Wy to robicie i co mozecie poradzić innym??

Z góry dzieki za podpowiedzi :)))))

Pusia(Białystok)
b...@p...onet.pl

---

1. Data: 2002-08-28 07:17:24

Temat: Re: Fotografowanie
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nigdy nie fotografowalam swoich prac ale zamierzam to zaczać robic
(....)..Czy taki zwykły,popularny aparacik,którym robi się zdjęcia
> np.na wyjazdach czy na imprezach nie zamaże zbytnio szczegółow?

Oczywiście że tak. Do fotografowania obrazów i roślin używam
tak zwanych tradycyjnych aparatów fotograficznych
gdzie samemu ustawia się ostrość na wybranym elemencie
dobre są lustrzanki,
gdzie widzisz ustawiana ręcznie ostrość obrazów na matówce
np. Zenith, Praktica.
Każdy aparat fotograficzny ma najmniejsza odległość przy której
obraz jest ostry, przy mniejszej odległości niż ta graniczna
wszystko będzie nieostre.
Dotyczy to wszystkich aparatów, tych popularnych automatów też

Pozdrawiam Krycha

1. Data: 2002-08-28 07:19:02

Od: "Kasia A." <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy taki zwykły,popularny aparacik,którym robi się zdjęcia
> np.na wyjazdach czy na imprezach nie zamaże zbytnio szczegółow?

Taki aparat się raczej nie nada. Ma on swój zakres ostrosci, najczęsciej
zaczynający się od 1 m. Ile dokładnie trzeba sprawdzić w instrukcji. Robótka
wtedy jest w kadrze za mała. Do takich zdjeć najlepszy moim zdaniem jest
aparat z funkcją makro.
Kasia

GG 1223774
Kraków

1. Data: 2002-08-28 07:52:13

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo coraz więcej prac "idzie w ludzi" z jakis tam okazji a chcialabym
> miec drobniutka pamiateczke moich staran chociaz na zdjęciu.

A moze zrob tak jak ja - skanuje obrazki przed oprawieniem (vide moja
strona). Tylko problem z wielkoscia skanera, ja mam A4 i wieksze obrazki
obcina. a do kumpla, ktory ma A1 nie chce mi sie isc.
Pozdrowionka - Anka
--
^ ^
>* *< a...@s...net.pl
( )_____/ www.solutions.net.pl/~asik
" "

1. Data: 2002-08-28 10:14:11

Od: "maja" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja swoje prace sfotografowalam aparatem cyfrowym. jak go kupowalismy rok
temu byl drogi, ale juz tego roku duzo tanszy. jakosc zdjec jest porazajaca
!!! no i mozna robic z bardzo bliska. ja np. klade moja prace na czarnym
bristolu i wtedy zdjecie ladnie wychodzi. popytaj znajomych, moze uzycza
cyfrowki hafciarce :-))))

maja (Rzeszow)

1. Data: 2002-08-28 11:24:32

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asik (A. Sikora)" <a...@s...net.pl> napisał w wiadomości

> A moze zrob tak jak ja - skanuje obrazki przed oprawieniem (vide moja
> strona). Tylko problem z wielkoscia skanera, ja mam A4 i wieksze obrazki
> obcina. a do kumpla, ktory ma A1 nie chce mi sie isc.

Ja tez skanuje, a wiekszym niz A4 robie zdjecie kamera VHS (taka zwykla).

Elzbieta

1. Data: 2002-08-28 11:48:20

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ja tez skanuje, a wiekszym niz A4 robie zdjecie kamera VHS (taka zwykla).
>
> Elzbieta

Nie posiadam :(((. A znajomi, ktorzy maja, albo nie maja czasu, albo nie
chca pozyczyc...
Anka
--
^ ^
>* *< a...@s...net.pl
( )_____/ www.solutions.net.pl/~asik
" "

1. Data: 2002-08-28 12:03:41

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata ja mam aparat cyfrowy jak byś któregoś razu zebrała wszystkie dziełka
w jednym miejscu to bym przyszła i zrobiła zdjecia dla wszystkich

(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

Boże narodzenie