Founde proszę o przepis

1. Data: 2003-11-24 13:01:52

Temat: Founde proszę o przepis
Od: "Gośka" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o pomoc. Mam od niedawna to urządzenie i niewiele potrafię z nim
zrobić. Chciała bym jakiś przepis ale błagam BEZ WINA może być z piwem a
najlepiej z bulionem. Chętnie serowe. Z góry dziękuję za przepisy.

Gośka

1. Data: 2003-11-24 13:21:58

Temat: Re: Founde proszę o przepis
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gośka wrote:

> Mam od niedawna to urządzenie i niewiele potrafię z nim
> zrobić. Chciała bym jakiś przepis ale błagam BEZ WINA może być z piwem a
> najlepiej z bulionem.

ja najbardziej lubie robic miesne, marynujesz w roznych marynatach kilka
rodzajow mies pokrojonych na male kwadraciki, odstawiasz na co najmniej
kilka godzin
gdy przyjda goscie podgrzewasz oliwe w garnku na gazie i gdy jest goraca
przelewasz ja do tego garnku od founde i zapalasz palnik (chodzi o to,
ze na samym palniku dluuugo by sie grzalo)
obstawiasz founde talerzykami z tymi miesami i dipami, kazdy nadziwa
wybrany kawalek miesa na swoj widelczyk i smazy w oliwie,
do tego ciabata albo bagietka
najesc sie tym trudno, ale zabawy jest sporo :)
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-11-24 13:48:15

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Ja robie dosc pikantny bulion (z kostki albo proszku), ktory najpierw na
piecu zagtuje i pozniej przestawiam na palnik; rozne rodzaje miesa kroje w
kawalki, z mielonego male klopsiki; miesko na widelczyk i do rosolu, do tego
rozne sosy: bbq, czoskowy, jakies egzotyczne - co polki w sklepie daja :-),
slata, bagietka.
Poczatkowo robilismy z olejem, ale pozniej cale mieszkanie tym smierdzi no i
jest dosc ciezkie.

Monika

Makowiec wg przepisu Magdaleny Bassett - jak skleić?
soczek malinkowy
obiad na kilka dni
Jaki sprzet AGD do kuchni?
[P] Gofry + patent do gofrownicy :)